התחום שחיפשת מצריך בדיקה אישית
אחד מאיתנו ישמח לעזור ולבדוק עבורך את פוטנציאל הפרסום בגוגל לפי מונח החיפוש

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצה לשוחח?
פנה אלינו
מתחילים עכשיו לפרסם בגוגל!
השאר פרטים ואחד מאיתנו ישמח לתת לך ייעוץ

אני מאשר קבלת דיוור במייל

סיכום תכנון קמפיין
סה"כ הקלקות:
כ-333
מחיר ממוצע להקלקה:
9.70
מחיר כולל:

התחל קמפיין!
פרסום בגוגל למוניות - מונחי חיפוש, נפח חיפוש ומחירים

כאן תוכלו לראות את כל מחירי הפרסום בגוגל למוניות כולל תתי התחומים המשלימים: הסעת תלמידים, השכרת מוניות לנהגי מוניות, מוניות שירות

כל בעל עסק בתחום המוניות יודע שפרסום בגוגל יכול להביא לו הרבה מאד לקוחות רלוונטיים, גוגל תופס את הלקוח בדיוק כאשר הוא מחפש מוניות או כאשר הוא ממוקד יותר לצורך ספציפי מונית לנתב"ג, מוניות ספיישל, הסעות מיוחדות, הסעות VIP, הסעת עובדים, הסעת אומנים, הסעת תלמידים, מוניות שירות, השכרת מוניות לנהגי מוניות, השכרת מספרי מוניות, לכל מונח חיפוש הקשור למוניות יש נפח חיפוש ממוצע אשר מגיע לעיתים רבות לאלפים חיפושים בכל חודש ואל תשכחו שמדובר באנשים שהיו צריכים ספציפית הסעת אומנים או חיפשו נושא הקשור למוניות כך שמבחינתכם זהו לקוח מאד פוטנציאלי ובטוח מתעניין במוניות. קיימת סבירות רבה שהוא לקוח רציני יותר וממוקד עבורכם ומבחינתכם זהו המודל המושלם להגדלת העסק שלכם.

אז איך עושים פרסום באינטרנט למוניות? מאד פשוט!

הלקוח שלכם (בדיוק כמוכם) מחפש בגוגל את הצורך המיידי שלו. הוא לא בהכרח יבצע חיפוש למוניות שכן זהו מונח כללי יותר ויתכן שירשום בחיפוש מונית לנתב"ג, מוניות ספיישל, הסעות מיוחדות, הסעות VIP, הסעת עובדים, או אפילו חיפושים ממוקדים יותר שלא חשבנו עליהם מראש. בגדול גוגל מספק לנו את האפשרות להתמקד לפי תחום או מונחי חיפוש אך מאפשר גם להתפרש למילות מפתח לפי כללים ידועים ובכך לא לאבד לקוחות פוטנציאליים שמחפשים מוניות.

איזי אדס - פרסום בגוגל למוניות ולעסקים קטנים

כאן נכנס כלי הפרסום של Easy ads המאפשר לכל אחד לפרסם בקלות בגוגל באופן מאד ממוקד ומותאם לצרכיו. תוכלו לבחון ולראות בדיוק כמה חיפושים יש למוניות או לכל אחד מהתחומים הקשורים: מונית לנתב"ג, מוניות ספיישל, הסעות מיוחדות, הסעות VIP, הסעת עובדים, להחליט מה מתוך התוצאות יכול להתאים לכם ולדעת כמה בדיוק יעלה לכם לפרסם. ההתקשרות בסופו של דבר, היא על בסיס תוצאות בלבד כך ובמידה ולא היו לא שילמתם כלל! ההתנהלות מאד פשוטה ובעברית ובתקציב של 600 דולר ומעלה יש אף שירות אישי של נציג דובר עברית. צריך לדעת איך לעשות פרסום מוניות כדי להגיע למקסימום תוצאות ובמיוחד כאשר יש תקציב פרסום קטן צריך לבנות תכנון מדויק למונחי חיפוש שיש בהם כדי להביא עבודה. לפעמים כדאי יותר לפרסם תחומים ממוקדים יותר הסעת תלמידים, השכרת מספרי מוניות והעיקר כדי לדאוג למצב שמי שמחפש יקבל במדויק את הפרסום שהוא צריך. בסופו של דבר, אם לא תהיה התאמה פשוטה בין המודעה לבין המחפש, או שתקציב הפרסום לא יניב תוצאות, או שהתוצאות לא יהפכו להכנסות ולהגדלת נפח העסקאות, הפרסום יהיה לא רלוונטי.

פרסום למוניות ולתחומים הקשורים

כאן תוכלו בקלות ליצור פילוח לפי כל תתי התחומים הרלוונטיים עבורכם, ולהבין מה אפשר לקבל בפרסום בגוגל גם בהיבט נפח החיפושים החודשי המעיד בעצם על הפוטנציאל הגלום עבורכם בפרסום בגוגל וגם בהערכת עלויות לפי נפח הפרסום. כך למשל אם להסעות מיוחדות יש 1400 חיפושים בחודש והמחיר המשוער להקלקה הוא 5.6 ש' (מחיר לדוגמא), תוכלו להחליט בקלות כמה כסף תרצו להשקיע תחת מונח החיפוש אשר בפועל רלוונטי רק למה שהגדרתם.

פרסום למוניות הופך לפשוט יותר:

שלב א': מחליטים על תקציב הפרסום שרוצים להוציא מידי חודש על פרסום שלב ב': בוחרים את מונחי החיפוש המתאימים עבורך להביא לקוחות פוטנציאלים מתוך הרשימה המוצגת כאן שלב ג': מתקבלת תוצאה של הערכת הכניסות ותוצאת הקמפיין החודשית לתקציב שהגדרת. מכאן זה כבר מאד פשוט – משלמים ומאשרים את תחילת הקמפיין מיד בתוך 24-28 שעות תקבלו את שאר הפרטים לאישור מבחינת המודעה עצמה ופרטיה. חשוב לזכור שאנחנו מרוויחים כאשר אתם מרוויחים ובפרסום אצלנו אין כל מחויבות כך שאנחנו מאוד רוצים שתצליחו כי אז זה אומר שתישארו לקוחות שלנו ואף תעניינו חברים בפרסום בגוגל דרך Easy ads

מחירי פרסום בגוגל מוניות

התחל עכשיו את הקמפיין שלך
סה"כ הקלקות:
כ-333
מחיר ממוצע להקלקה:
9.70
מחיר כולל:

סנן לפי תחומים רלוונטים
מונית לנתב"ג
מוניות ספיישל
הסעות מיוחדות
הסעות VIP
הסעת עובדים
הסעת אומנים
הסעת תלמידים
מוניות שירות
השכרת מוניות לנהגי מוניות
השכרת מספרי מוניות
הדלק הכל
כבה הכל
בדוק מחירים!
תוצאות
מילות מפתח
כמות חיפושים
מחיר לקליק
פרסום בגוגל למוניות - מונחי חיפוש, נפח חיפוש ומחירים

כאן תוכלו לראות את כל מחירי הפרסום בגוגל למוניות כולל תתי התחומים המשלימים: הסעות VIP, הסעת תלמידים, הסעת עובדים

כל בעל עסק בתחום המוניות יודע שפרסום בגוגל יכול להביא לו הרבה מאד לקוחות רלוונטיים, גוגל תופס את הלקוח בדיוק כאשר הוא מחפש מוניות או כאשר הוא ממוקד יותר לצורך ספציפי מונית לנתב"ג, מוניות ספיישל, הסעות מיוחדות, הסעות VIP, הסעת עובדים, הסעת אומנים, הסעת תלמידים, מוניות שירות, השכרת מוניות לנהגי מוניות, השכרת מספרי מוניות, לכל מונח חיפוש הקשור למוניות יש נפח חיפוש ממוצע אשר מגיע לעיתים רבות לאלפים חיפושים בכל חודש ואל תשכחו שמדובר באנשים שהיו צריכים ספציפית הסעת תלמידים או חיפשו נושא הקשור למוניות כך שמבחינתכם זהו לקוח מאד פוטנציאלי ובטוח מתעניין במוניות. קיימת סבירות רבה שהוא לקוח רציני יותר וממוקד עבורכם ומבחינתכם זהו המודל המושלם להגדלת העסק שלכם.

אז איך עושים פרסום באינטרנט למוניות? מאד פשוט!

הלקוח שלכם (בדיוק כמוכם) מחפש בגוגל את הצורך המיידי שלו. הוא לא בהכרח יבצע חיפוש למוניות שכן זהו מונח כללי יותר ויתכן שירשום בחיפוש מונית לנתב"ג, מוניות ספיישל, הסעות מיוחדות, הסעות VIP, הסעת עובדים, או אפילו חיפושים ממוקדים יותר שלא חשבנו עליהם מראש. בגדול גוגל מספק לנו את האפשרות להתמקד לפי תחום או מונחי חיפוש אך מאפשר גם להתפרש למילות מפתח לפי כללים ידועים ובכך לא לאבד לקוחות פוטנציאליים שמחפשים מוניות.

איזי אדס - פרסום בגוגל למוניות ולעסקים קטנים

כאן נכנס כלי הפרסום של Easy ads המאפשר לכל אחד לפרסם בקלות בגוגל באופן מאד ממוקד ומותאם לצרכיו. תוכלו לבחון ולראות בדיוק כמה חיפושים יש למוניות או לכל אחד מהתחומים הקשורים: מונית לנתב"ג, מוניות ספיישל, הסעות מיוחדות, הסעות VIP, הסעת עובדים, להחליט מה מתוך התוצאות יכול להתאים לכם ולדעת כמה בדיוק יעלה לכם לפרסם. ההתקשרות בסופו של דבר, היא על בסיס תוצאות בלבד כך ובמידה ולא היו לא שילמתם כלל! ההתנהלות מאד פשוטה ובעברית ובתקציב של 600 דולר ומעלה יש אף שירות אישי של נציג דובר עברית. צריך לדעת איך לעשות פרסום מוניות כדי להגיע למקסימום תוצאות ובמיוחד כאשר יש תקציב פרסום קטן צריך לבנות תכנון מדויק למונחי חיפוש שיש בהם כדי להביא עבודה. לפעמים כדאי יותר לפרסם תחומים ממוקדים יותר מונית לנתב"ג, הסעות מיוחדות והעיקר כדי לדאוג למצב שמי שמחפש יקבל במדויק את הפרסום שהוא צריך. בסופו של דבר, אם לא תהיה התאמה פשוטה בין המודעה לבין המחפש, או שתקציב הפרסום לא יניב תוצאות, או שהתוצאות לא יהפכו להכנסות ולהגדלת נפח העסקאות, הפרסום יהיה לא רלוונטי.

פרסום למוניות ולתחומים הקשורים

כאן תוכלו בקלות ליצור פילוח לפי כל תתי התחומים הרלוונטיים עבורכם, ולהבין מה אפשר לקבל בפרסום בגוגל גם בהיבט נפח החיפושים החודשי המעיד בעצם על הפוטנציאל הגלום עבורכם בפרסום בגוגל וגם בהערכת עלויות לפי נפח הפרסום. כך למשל אם למונית לנתב"ג יש 1400 חיפושים בחודש והמחיר המשוער להקלקה הוא 5.6 ש' (מחיר לדוגמא), תוכלו להחליט בקלות כמה כסף תרצו להשקיע תחת מונח החיפוש אשר בפועל רלוונטי רק למה שהגדרתם.

פרסום למוניות הופך לפשוט יותר:

שלב א': מחליטים על תקציב הפרסום שרוצים להוציא מידי חודש על פרסום שלב ב': בוחרים את מונחי החיפוש המתאימים עבורך להביא לקוחות פוטנציאלים מתוך הרשימה המוצגת כאןשלב ג': מתקבלת תוצאה של הערכת הכניסות ותוצאת הקמפיין החודשית לתקציב שהגדרת.מכאן זה כבר מאד פשוט – משלמים ומאשרים את תחילת הקמפיין מיד בתוך 24-28 שעות תקבלו את שאר הפרטים לאישור מבחינת המודעה עצמה ופרטיה. חשוב לזכור שאנחנו מרוויחים כאשר אתם מרוויחים ובפרסום אצלנו אין כל מחויבות כך שאנחנו מאוד רוצים שתצליחו כי אז זה אומר שתישארו לקוחות שלנו ואף תעניינו חברים בפרסום בגוגל דרך Easy ads

עוד רגע ומתחילים לפרסם בגוגל!

אנו נעבור על פרטי הקמפיין ונחזור אליך להשלמת התהליך