התחום שחיפשת מצריך בדיקה אישית
אחד מאיתנו ישמח לעזור ולבדוק עבורך את פוטנציאל הפרסום בגוגל לפי מונח החיפוש

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצה לשוחח?
פנה אלינו
מתחילים עכשיו לפרסם בגוגל!
השאר פרטים ואחד מאיתנו ישמח לתת לך ייעוץ

אני מאשר קבלת דיוור במייל

סיכום תכנון קמפיין
סה"כ הקלקות:
כ-333
מחיר ממוצע להקלקה:
9.70
מחיר כולל:

התחל קמפיין!
פרסום בגוגל לשיפוצים ותיקונים - מונחי חיפוש, נפח חיפוש ומחירים

כאן תוכלו לראות את כל מחירי הפרסום בגוגל לשיפוצים ותיקונים כולל תתי התחומים המשלימים: שיפוץ מסעדות ובתי קפה, שיפוץ מטבח, שיפוץ מסעדות ובתי קפה

כל בעל עסק בתחום השיפוצים ותיקונים יודע שפרסום בגוגל יכול להביא לו הרבה מאד לקוחות רלוונטיים, גוגל תופס את הלקוח בדיוק כאשר הוא מחפש שיפוצים ותיקונים או כאשר הוא ממוקד יותר לצורך ספציפי שיפוץ בתים, שיפוץ סלון, שיפוץ מטבח, שיפוץ חדר שינה, שיפוץ חדר אמבטיה, שיפוץ עליית גג, שיפוץ משרדים, שיפוץ מסעדות ובתי קפה, שיפוץ מוסדות ומפעלים, לכל מונח חיפוש הקשור לשיפוצים ותיקונים יש נפח חיפוש ממוצע אשר מגיע לעיתים רבות לאלפים חיפושים בכל חודש ואל תשכחו שמדובר באנשים שהיו צריכים ספציפית שיפוץ חדר שינה או חיפשו נושא הקשור לשיפוצים ותיקונים כך שמבחינתכם זהו לקוח מאד פוטנציאלי ובטוח מתעניין בשיפוצים ותיקונים. קיימת סבירות רבה שהוא לקוח רציני יותר וממוקד עבורכם ומבחינתכם זהו המודל המושלם להגדלת העסק שלכם.

אז איך עושים פרסום באינטרנט לשיפוצים ותיקונים? מאד פשוט!

הלקוח שלכם (בדיוק כמוכם) מחפש בגוגל את הצורך המיידי שלו. הוא לא בהכרח יבצע חיפוש לשיפוצים ותיקונים שכן זהו מונח כללי יותר ויתכן שירשום בחיפוש שיפוץ בתים, שיפוץ סלון, שיפוץ מטבח, שיפוץ חדר שינה, שיפוץ חדר אמבטיה, או אפילו חיפושים ממוקדים יותר שלא חשבנו עליהם מראש. בגדול גוגל מספק לנו את האפשרות להתמקד לפי תחום או מונחי חיפוש אך מאפשר גם להתפרש למילות מפתח לפי כללים ידועים ובכך לא לאבד לקוחות פוטנציאליים שמחפשים שיפוצים ותיקונים.

איזי אדס - פרסום בגוגל לשיפוצים ותיקונים ולעסקים קטנים

כאן נכנס כלי הפרסום של Easy ads המאפשר לכל אחד לפרסם בקלות בגוגל באופן מאד ממוקד ומותאם לצרכיו. תוכלו לבחון ולראות בדיוק כמה חיפושים יש לשיפוצים ותיקונים או לכל אחד מהתחומים הקשורים: שיפוץ בתים, שיפוץ סלון, שיפוץ מטבח, שיפוץ חדר שינה, שיפוץ חדר אמבטיה, להחליט מה מתוך התוצאות יכול להתאים לכם ולדעת כמה בדיוק יעלה לכם לפרסם. ההתקשרות בסופו של דבר, היא על בסיס תוצאות בלבד כך ובמידה ולא היו לא שילמתם כלל! ההתנהלות מאד פשוטה ובעברית ובתקציב של 600 דולר ומעלה יש אף שירות אישי של נציג דובר עברית. צריך לדעת איך לעשות פרסום שיפוצים ותיקונים כדי להגיע למקסימום תוצאות ובמיוחד כאשר יש תקציב פרסום קטן צריך לבנות תכנון מדויק למונחי חיפוש שיש בהם כדי להביא עבודה. לפעמים כדאי יותר לפרסם תחומים ממוקדים יותר שיפוץ חדר שינה, שיפוץ מסעדות ובתי קפה והעיקר כדי לדאוג למצב שמי שמחפש יקבל במדויק את הפרסום שהוא צריך. בסופו של דבר, אם לא תהיה התאמה פשוטה בין המודעה לבין המחפש, או שתקציב הפרסום לא יניב תוצאות, או שהתוצאות לא יהפכו להכנסות ולהגדלת נפח העסקאות, הפרסום יהיה לא רלוונטי.

פרסום לשיפוצים ותיקונים ולתחומים הקשורים

כאן תוכלו בקלות ליצור פילוח לפי כל תתי התחומים הרלוונטיים עבורכם, ולהבין מה אפשר לקבל בפרסום בגוגל גם בהיבט נפח החיפושים החודשי המעיד בעצם על הפוטנציאל הגלום עבורכם בפרסום בגוגל וגם בהערכת עלויות לפי נפח הפרסום. כך למשל אם לשיפוץ משרדים יש 1400 חיפושים בחודש והמחיר המשוער להקלקה הוא 5.6 ש' (מחיר לדוגמא), תוכלו להחליט בקלות כמה כסף תרצו להשקיע תחת מונח החיפוש אשר בפועל רלוונטי רק למה שהגדרתם.

פרסום לשיפוצים ותיקונים הופך לפשוט יותר:

שלב א': מחליטים על תקציב הפרסום שרוצים להוציא מידי חודש על פרסום שלב ב': בוחרים את מונחי החיפוש המתאימים עבורך להביא לקוחות פוטנציאלים מתוך הרשימה המוצגת כאן שלב ג': מתקבלת תוצאה של הערכת הכניסות ותוצאת הקמפיין החודשית לתקציב שהגדרת. מכאן זה כבר מאד פשוט – משלמים ומאשרים את תחילת הקמפיין מיד בתוך 24-28 שעות תקבלו את שאר הפרטים לאישור מבחינת המודעה עצמה ופרטיה. חשוב לזכור שאנחנו מרוויחים כאשר אתם מרוויחים ובפרסום אצלנו אין כל מחויבות כך שאנחנו מאוד רוצים שתצליחו כי אז זה אומר שתישארו לקוחות שלנו ואף תעניינו חברים בפרסום בגוגל דרך Easy ads

מחירי פרסום בגוגל שיפוצים ותיקונים

התחל עכשיו את הקמפיין שלך
סה"כ הקלקות:
כ-333
מחיר ממוצע להקלקה:
9.70
מחיר כולל:

סנן לפי תחומים רלוונטים
שיפוץ בתים
שיפוץ סלון
שיפוץ מטבח
שיפוץ חדר שינה
שיפוץ חדר אמבטיה
שיפוץ עליית גג
שיפוץ משרדים
שיפוץ מסעדות ובתי קפה
שיפוץ מוסדות ומפעלים
הדלק הכל
כבה הכל
בדוק מחירים!
תוצאות
מילות מפתח
כמות חיפושים
מחיר לקליק
פרסום בגוגל לשיפוצים ותיקונים - מונחי חיפוש, נפח חיפוש ומחירים

כאן תוכלו לראות את כל מחירי הפרסום בגוגל לשיפוצים ותיקונים כולל תתי התחומים המשלימים: שיפוץ סלון, שיפוץ מטבח, שיפוץ משרדים

כל בעל עסק בתחום השיפוצים ותיקונים יודע שפרסום בגוגל יכול להביא לו הרבה מאד לקוחות רלוונטיים, גוגל תופס את הלקוח בדיוק כאשר הוא מחפש שיפוצים ותיקונים או כאשר הוא ממוקד יותר לצורך ספציפי שיפוץ בתים, שיפוץ סלון, שיפוץ מטבח, שיפוץ חדר שינה, שיפוץ חדר אמבטיה, שיפוץ עליית גג, שיפוץ משרדים, שיפוץ מסעדות ובתי קפה, שיפוץ מוסדות ומפעלים, לכל מונח חיפוש הקשור לשיפוצים ותיקונים יש נפח חיפוש ממוצע אשר מגיע לעיתים רבות לאלפים חיפושים בכל חודש ואל תשכחו שמדובר באנשים שהיו צריכים ספציפית שיפוץ סלון או חיפשו נושא הקשור לשיפוצים ותיקונים כך שמבחינתכם זהו לקוח מאד פוטנציאלי ובטוח מתעניין בשיפוצים ותיקונים. קיימת סבירות רבה שהוא לקוח רציני יותר וממוקד עבורכם ומבחינתכם זהו המודל המושלם להגדלת העסק שלכם.

אז איך עושים פרסום באינטרנט לשיפוצים ותיקונים? מאד פשוט!

הלקוח שלכם (בדיוק כמוכם) מחפש בגוגל את הצורך המיידי שלו. הוא לא בהכרח יבצע חיפוש לשיפוצים ותיקונים שכן זהו מונח כללי יותר ויתכן שירשום בחיפוש שיפוץ בתים, שיפוץ סלון, שיפוץ מטבח, שיפוץ חדר שינה, שיפוץ חדר אמבטיה, או אפילו חיפושים ממוקדים יותר שלא חשבנו עליהם מראש. בגדול גוגל מספק לנו את האפשרות להתמקד לפי תחום או מונחי חיפוש אך מאפשר גם להתפרש למילות מפתח לפי כללים ידועים ובכך לא לאבד לקוחות פוטנציאליים שמחפשים שיפוצים ותיקונים.

איזי אדס - פרסום בגוגל לשיפוצים ותיקונים ולעסקים קטנים

כאן נכנס כלי הפרסום של Easy ads המאפשר לכל אחד לפרסם בקלות בגוגל באופן מאד ממוקד ומותאם לצרכיו. תוכלו לבחון ולראות בדיוק כמה חיפושים יש לשיפוצים ותיקונים או לכל אחד מהתחומים הקשורים: שיפוץ בתים, שיפוץ סלון, שיפוץ מטבח, שיפוץ חדר שינה, שיפוץ חדר אמבטיה, להחליט מה מתוך התוצאות יכול להתאים לכם ולדעת כמה בדיוק יעלה לכם לפרסם. ההתקשרות בסופו של דבר, היא על בסיס תוצאות בלבד כך ובמידה ולא היו לא שילמתם כלל! ההתנהלות מאד פשוטה ובעברית ובתקציב של 600 דולר ומעלה יש אף שירות אישי של נציג דובר עברית. צריך לדעת איך לעשות פרסום שיפוצים ותיקונים כדי להגיע למקסימום תוצאות ובמיוחד כאשר יש תקציב פרסום קטן צריך לבנות תכנון מדויק למונחי חיפוש שיש בהם כדי להביא עבודה. לפעמים כדאי יותר לפרסם תחומים ממוקדים יותר שיפוץ מוסדות ומפעלים, שיפוץ מוסדות ומפעלים והעיקר כדי לדאוג למצב שמי שמחפש יקבל במדויק את הפרסום שהוא צריך. בסופו של דבר, אם לא תהיה התאמה פשוטה בין המודעה לבין המחפש, או שתקציב הפרסום לא יניב תוצאות, או שהתוצאות לא יהפכו להכנסות ולהגדלת נפח העסקאות, הפרסום יהיה לא רלוונטי.

פרסום לשיפוצים ותיקונים ולתחומים הקשורים

כאן תוכלו בקלות ליצור פילוח לפי כל תתי התחומים הרלוונטיים עבורכם, ולהבין מה אפשר לקבל בפרסום בגוגל גם בהיבט נפח החיפושים החודשי המעיד בעצם על הפוטנציאל הגלום עבורכם בפרסום בגוגל וגם בהערכת עלויות לפי נפח הפרסום. כך למשל אם לשיפוץ חדר אמבטיה יש 1400 חיפושים בחודש והמחיר המשוער להקלקה הוא 5.6 ש' (מחיר לדוגמא), תוכלו להחליט בקלות כמה כסף תרצו להשקיע תחת מונח החיפוש אשר בפועל רלוונטי רק למה שהגדרתם.

פרסום לשיפוצים ותיקונים הופך לפשוט יותר:

שלב א': מחליטים על תקציב הפרסום שרוצים להוציא מידי חודש על פרסום שלב ב': בוחרים את מונחי החיפוש המתאימים עבורך להביא לקוחות פוטנציאלים מתוך הרשימה המוצגת כאןשלב ג': מתקבלת תוצאה של הערכת הכניסות ותוצאת הקמפיין החודשית לתקציב שהגדרת.מכאן זה כבר מאד פשוט – משלמים ומאשרים את תחילת הקמפיין מיד בתוך 24-28 שעות תקבלו את שאר הפרטים לאישור מבחינת המודעה עצמה ופרטיה. חשוב לזכור שאנחנו מרוויחים כאשר אתם מרוויחים ובפרסום אצלנו אין כל מחויבות כך שאנחנו מאוד רוצים שתצליחו כי אז זה אומר שתישארו לקוחות שלנו ואף תעניינו חברים בפרסום בגוגל דרך Easy ads

עוד רגע ומתחילים לפרסם בגוגל!

אנו נעבור על פרטי הקמפיין ונחזור אליך להשלמת התהליך