התחום שחיפשת מצריך בדיקה אישית
אחד מאיתנו ישמח לעזור ולבדוק עבורך את פוטנציאל הפרסום בגוגל לפי מונח החיפוש

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצה לשוחח?
פנה אלינו
מתחילים עכשיו לפרסם בגוגל!
השאר פרטים ואחד מאיתנו ישמח לתת לך ייעוץ

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצים ייעוץ? צריכים עוד הכוונה?
השאירו פרטים בטופס ואחד מאיתנו ישמח לעזור

איך מפרסמים עסק קטן? פשוט מפרסמים בגוגל!

ההוצאה על פרסום היא תמיד דבר לא ברור, כזאת שאף פעם לא באמת מתקצבים כמו שצריך וכמעט תמיד לא רואים ממנה תמורה ישירה. שנים רבות הורגלו המפרסמים בעולם לפרסם ואז מייד לעבור לשלב התפילה והתקווה שהכל יתחיל לעבוד ושיגיעו הלקוחות ויקנו ואולי אולי גם נרוויח מהפרסום.

עודכן לאחרונה ב: 2019, 21 נובמבר
מומחה לשיווק באינטרנט

תוכן עיניינים
לא מפסיקים להתפתח

ההוצאה על פרסום היא תמיד דבר לא ברור, כזאת שאף פעם לא באמת מתקצבים כמו שצריך וכמעט תמיד לא רואים ממנה תמורה ישירה. שנים רבות הורגלו המפרסמים בעולם לפרסם ואז מייד לעבור לשלב התפילה והתקווה שהכל יתחיל לעבוד ושיגיעו הלקוחות ויקנו ואולי אולי גם נרוויח מהפרסום.

" בכל פעם שנכנס אמצעי מדיה חדש למשחק היה נראה כאילו הוא טורף את הקלפים "

במהלך המאה שנים האחרונות התחלפו והתווספו אמצעי מדיה רבים שבכל פעם שנכנס אמצעי מדיה חדש למשחק היה נראה כאילו הוא טורף את הקלפים והופ הכל משתנה ולא יהיה יותר את העבר. היה זה המצב כאשר העיתון החליף את לוחות המודעות ברחובות העיר, העיתון החזיק עשרות שנים בתואר המוביל בהשפעה על דעת הקהל אבל היה תלוי ביכולת הפצה והדפסה ובעיקר מוגבל בהעברת מסרים ב"לייב". לאחר מכן הגיע הרדיו שהיה נראה שברגע שיתחיל לשדר פרסומות יהיה זה הסוף של המפרסמים בעיתונות הכתובה כי מה יותר רלוונטי מאשר לשמוע באופן מיידי את החדשות שקורות עכשיו או שירים טובים לעומת חדשות האתמול שהודפסו בשעות הלילה… וכך המשכנו לטלוויזיה, לאינטרנט ולסלולר.

תכל'ס אנחנו לא מפסיקים להפתיע את עצמנו!

הדבר הכי נכון שאפשר לומר על כל התהליך האבולוציוני שעבר עולם הפרסום והמדיה הוא ששום דבר לא טאבו ונכון באופן חד-חד משמעי אבל ברור יותר מכל שגוגל הצליחה לשנות משהו מהותי באופן שבו התייחסה לפרסומות. בכלל אם אנחנו בוחנים את גוגל כאמצעי מדיה היא לא באמת מהווה תחרות כלשהיא לאמצעי המדיה המסורתיים (רדיו, עיתונות וטלוויזיה) שכן היא בכלל נמצאת במקום של לענות לביקושים – כלומר לקוחות אשר נכנסים ומבקשים לקרוא מידע או לקנות דבר כלשהו באים באופן יזום ופשוט מתקתקים את הצורך ומקבלים הרבה אפשרויות כאשר חלק מהאופציות זה הפרסומות שלנו. אבל מה שבטוח שמי שיודע נכון איך לנתב את הפרסומות יכול להיות מאד מאד ממוקד ובסכומים ממש קטנים אפשר להגיע ללקוחות אמיתיים שממש עכשיו רוצים לקבל מידע ענייני על המוצר שלך. בעיקרון יש למוצרים רבים בעיה קונספטואלית לפרסם בגוגל כיוון שאינם מתאימים בהוויה לאופן שבו גוגל מציג אותם (לדוגמא: משחת שיניים, קוקה קולה ומוצרי צריכה דומים אחרים), מותגים אלו עדיין תלויים במאה אחוז באמצעי המדיה המסורתיים ונדרשים לבצע את התהליך המלא של פרסום מאפס למאה עם כל החוויה הנדרשת.

לעומת זאת עסקים רבים המעניקים שירותים שהלקוחות מחפשים באינטרנט יכולים להפוך את גוגל לאמצעי הכי פשוט ומכירתי שלהם גם בכסף מאד קטן, אתם לא חייבים לעשות יותר מידי ואפילו לא חייבים להתאמץ בעצמכם, באיזי אדס אפשר לנהל פרסום בגוגל באופן מלא וישר מתחילים להרגיש תוצאות. הרי מי שכבר מחפש עורך דין לתעבורה זה בדיוק מה שהוא צריך כי ככל הנראה קיבל דוח תנועה. זה לא מישהו שסתם שומע פרסומת ברדיו…. לכן כאשר אתם משלמים על הפרסום בגוגל זה לא דומה לאמצעי המדיה שהכרתם בשום דרך. זה יותר דומה לאינדקס למציאת בעלי מקצוע (הספר הצהוב של דפי זהב…) אבל בשונה מפעם כאן משלמים רק על תוצאות אמיתיות ופשוטות אין כאן תשלומים חודשיים קבועים ואין כאן בזבוז כסף והכי חשוב זו אופציה ללקוחות שיכולים להתחיל גם בתקציב פרסום ממש קטן.

אפשר כמובן להתאים את הפרסום לשעות שאתם רוצים ולפי כמות הפניות שאתם מסוגלים לנהל. ככה שהתקציב צריך להתאים לפי הביקוש שלכם ומה מבחינתכם נכון להגדיל את העסק שלכם. בעידן הנוכחי גוגל זו המתנה הכי נכונה לעסקים הקטנים כי הוא מאפשר להם ברגע אחד להיות ראש בראש מול הגדולים ביותר ללא כל הבדל כי בסוף כולם נראים כמודעת מילים פשוטה והלקוח בודק באמת את הייתרונות למוצר ופחות מתרגש מתופעות מיתוגיות כמו פרזנטור, עיצובים מושקעים ואפקטים של פרסום מצטבר שגורמות באופן טבעי להעדפת מותג. בגוגל כל עסק הוא מלך ללא הבדלי גודל. כולם פשוט אותו דבר. אז איך אפשר שלא לנצל את זה ?

בעל עסק? צור איתנו קשר עוד היום ונשמח לעזור לך ולתת את הייעוץ המיטבי להצלחתך.

 

 

 

 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (עדיין לא ביצעת דירוג)
הוסף תגובה