עשור חדש מתחיל ואיתו הרבה חידושים ושינויים, אחד מהם הוא אופן התמיכה של גוגל במפרסמים – הנה משהו שחשוב שתדעו לקראת 2020.
החל מה-1 לינואר, 2020 מפרסמים כבר לא יוכלו לפנות לתמיכה דרך הרשתות החברתיות אלא דרך מילוי טופס אינטרנטי. בתחילת 2019 הודיעה גוגל אדס כי כבר לא תספק תמיכה במפרסמים בצ'אט ישיר דרך חשבון הפייסבוק והטוויטר שלה, ביום שישי ה-1 לינואר אפשרות שליחת ההודעות תושבת ובמקומה מפרסמים המבקשים תמיכה יוכלו למלא טופס אינטרנטי שיפורסם כפוסט קבוע בעמוד הפייסבוק וטוויר של גוגל אדס.
חשבון הפייסבוק והטוויטר של גוגל אדס היו דרך פופולרית וקלה עבור מפרסמים לקבל תשובות מהירות ומקצועיות על כל מיני בעיות, אתרגים ושאלות הצצות בדרך. גוגל אומרת שהשינוי יוביל לערוץ תמיכה אחיד ומאובטח יותר בלי ספאם ופתח לפריצות. גוגל טוענת כי הביטחון וההצלחה של המשתמשים היא בעדיפות עליונה ולאור העניין ההולך וגובר סביב ספאם וגניבות אשראי, היא עושה את מירב המאמצים כדי לפתור את נושא התמיכה האישית ולתת מענה לשאלות דרך מייל ישיר, צ'אט או טלפון. תמיכה דרך ערוצים אלו תאפשר תמיכה אישית מהיר יותר ומאובטחת יותר עבור מפרסמים ברחבי העולם.
בחשבונות הפייסבוק והטוויטר של גוגל אדס יפורסמו פוסטים נעוצים הפנים לטופס תמיכה, בנוסף מפרסם יוכל גם להתקשר לטלפון תמיכה של גוגל למפרסמים, או לשלוח מייל ולשוחח עם נציג או נציגה לתמיכה.