התחום שחיפשת מצריך בדיקה אישית
אחד מאיתנו ישמח לעזור ולבדוק עבורך את פוטנציאל הפרסום בגוגל לפי מונח החיפוש

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצה לשוחח?
פנה אלינו
מתחילים עכשיו לפרסם בגוגל!
השאר פרטים ואחד מאיתנו ישמח לתת לך ייעוץ

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצים ייעוץ? צריכים עוד הכוונה?
השאירו פרטים בטופס ואחד מאיתנו ישמח לעזור

טלפון תמיכה של גוגל למפרסמים - מה יהיה ב-2020?

עשור חדש מתחיל ואיתו הרבה חידושים ושינויים, אחד מהם הוא אופן התמיכה של גוגל במפרסמים – הנה משהו שחשוב שתדעו לקראת 2020.

עודכן לאחרונה ב: 2019, 25 דצמבר
מומחה לשיווק באינטרנט

תוכן עיניינים
תגיות:
גוגל אדס כבר לא תאפשר תמיכה במפרסמים דרך הרשתות החברתיות.

החל מה-1 לינואר, 2020 מפרסמים כבר לא יוכלו לפנות לתמיכה דרך הרשתות החברתיות אלא דרך מילוי טופס אינטרנטי. בתחילת 2019 הודיעה גוגל אדס כי כבר לא תספק תמיכה במפרסמים בצ'אט ישיר דרך חשבון הפייסבוק והטוויטר שלה, ביום שישי ה-1 לינואר אפשרות שליחת ההודעות תושבת ובמקומה מפרסמים המבקשים תמיכה יוכלו למלא טופס אינטרנטי שיפורסם כפוסט קבוע בעמוד הפייסבוק וטוויר של גוגל אדס.

למה זה צריך לעניין אותנו?

חשבון הפייסבוק והטוויטר של גוגל אדס היו דרך פופולרית וקלה עבור מפרסמים לקבל תשובות מהירות ומקצועיות על כל מיני בעיות, אתרגים ושאלות הצצות בדרך. גוגל אומרת שהשינוי יוביל לערוץ תמיכה אחיד ומאובטח יותר בלי ספאם ופתח לפריצות. גוגל טוענת כי הביטחון וההצלחה של המשתמשים היא בעדיפות עליונה ולאור העניין ההולך וגובר סביב ספאם וגניבות אשראי, היא עושה את מירב המאמצים כדי לפתור את נושא התמיכה האישית ולתת מענה לשאלות דרך מייל ישיר, צ'אט או טלפון. תמיכה דרך ערוצים אלו תאפשר תמיכה אישית מהיר יותר ומאובטחת יותר עבור מפרסמים ברחבי העולם.

מה עוד כדאי לדעת בעניין?

בחשבונות הפייסבוק והטוויטר של גוגל אדס יפורסמו פוסטים נעוצים הפנים לטופס תמיכה, בנוסף מפרסם יוכל גם להתקשר לטלפון תמיכה של גוגל למפרסמים, או לשלוח מייל ולשוחח עם נציג או נציגה לתמיכה.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (עדיין לא ביצעת דירוג)
הוסף תגובה