התחום שחיפשת מצריך בדיקה אישית
אחד מאיתנו ישמח לעזור ולבדוק עבורך את פוטנציאל הפרסום בגוגל לפי מונח החיפוש

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצה לשוחח?
פנה אלינו
מתחילים עכשיו לפרסם בגוגל!
השאר פרטים ואחד מאיתנו ישמח לתת לך ייעוץ

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצים ייעוץ? צריכים עוד הכוונה?
השאירו פרטים בטופס ואחד מאיתנו ישמח לעזור

GoogleAds

לא משנה אם רוצים לפרסם באתרים, במנוע החיפוש של גוגל, במייל, או ביוטיוב התשובה היא GoogleAds. הכירו את מערכת הפרסום המובילה בעולם – גוגל אדס – דרכה אפשר לפרסם באמצעי המדיה המובילים בקלות וביעילות.

עודכן לאחרונה ב: 2019, 15 דצמבר
מומחה לשיווק באינטרנט

תוכן עיניינים
מערכת הפרסום המתקדמת והמשתלמת ביותר - GoogleAds

פרסום בגוגל הוא מונח רחב מאוד. חוץ מפרסום ברשת החיפוש – פרסום בגוגל מתייחס גם לפרסום ברשת המדיה של גוגל, פרסום ביוטיוב, פרסום בג'ימייל פרסום ב-AppStore ועוד, כל אפשרויות הפרסום בגוגל מתנקזות למקום אחד – גוגל אדס.

 

גוגל אדס היא מערכת הפרסום המתקדמת ביותר כיום, באמצעותה אפשר לנהל כמעט את כל הפרסום של העסק בלי לתמרן בין מספר מערכות שונות. עם גוגל אדס כל אחד יכול לפרסם בגוגל בכל תקציב פרסום ולקדם את העסק בקלות וביעילות באמצעי המדיה המובילים בעולם.

פרסום בגוגל עם גוגל אדס:
  • מודל תשלום נח – כל אפשרויות הפרסום בגוגל אדס עובדות במודל תשלום מבוסס הצלחה, כלומר חיוב מתבצע רק כאשר הקליקו על המודעה – PPC או כאשר מודעה הגיעה ל-1000 חשיפות – CPM.

 

  • כל אפשרויות הפרסום בגוגל במקום אחד – פרסום עסק יכול וצריך להתפרס על כמה ערוצי מדיה, בגוגל אדס אפשר לנהל את הפרסום ברשת המדיה, פרסום בג'ימייל ועוד. אפשרות הפרסום בגוגל היחידה שלא מנוהלת דרך גוגל אדס היא פרסום בוויז, המנוהל במערכת פרסום נפרדת.

 

גוגל נמצא איתנו כמעט בכל רגע ובכל מקום, הוא שולט באמצעי המדיה המובילים בעולם: רשת המדיה הגדולה בעולם – GDN, מנוע החיפוש הגדול בעולם, מערכת הדיוור הפופולרית בעולם – Gmail, מערכת הניווט המובילה בעולם ועוד, לכן גם אפשרויות הפרסום בגוגל אדס הן מהיעלות והמובילות בעולם.

דרך גוגל אדס אפשר לפרסם ב-GDN ולפרסם מודעות באתרים מובילים באינטרנט ולהגיע לקהל יעד מפולח ורלוונטי, או לפרסם ברשת החיפוש ולהופיע בראש תוצאות החיפוש בגוגל כשלקוחות מחפשים עסק כמו שלך, אפשר גם לפרסם בג'ימייל – מערכת הדואר האלקטרוני המובילה בעולם והרשימה עוד ארוכה.

טעויות נפוצות בגוגל אדס:

גוגל שואפים לפשטות, המטרה היא שכל אחד יוכל לפרסם את העסק בקלות, אבל בפועל זה לא כזה פשוט. קל לעקוב אחרי שלבי העלאת קמפיין בגוגל אדס אבל לא קל לבנות קמפיין שמביא תוצאות לשולחן. אז כדי לחסוך לכם זמן, אנרגיה וכסף הנה 5 טעויות נפוצות של מפרסמים מתחילים בגוגל אדס:

  • מודעות לא טובות – הסיבה הכי בסיסית, המודעה בגוגל חיפוש היא מודעת טקסט ולא מושכת את העין ברמה הויזואלית, לכן חשוב מאוד להשתמש במילים הנכונות המניעות לפעולה ומושכות את הגולש. מומלץ להסתכל על מתחרים מוצלחים ולראות מה הם עושים ולקבל השראה למודעה שלך.
    מילות מפתח לא נכונות – מילות מפתח כלליות ולא ממוקדות יכולות לגרום לבזבוז כסף רציני. לא כדאי להסתמך רק על הכלי למילות מפתח של גוגל כשעושים מחקר מילות מפתח, כדאי להשקיע ולעשות מחקר מילות מפתח מקיף וליצור רשימת מילות מפתח ממוקדות עם נפח חיפושים שמגיע לנפח הפניות שרוצים לקבל.

 

  • עבודה מבולגנת – גוגל אדס בנויה במבנה היררכי ופשוט, כך שאפשר לקדם מוצר ספציפי או את כל העסק ולכל מוצר או שירות שרוצים לקדם יש את קבוצת המודעה שלו, מילות המפתח וכן הלאה. התעצלות ושימוש בקבוצת מודעות אחת לכמה מוצרים בלי הפרדה ומיקוד תוביל לכישלון בטוח.

 

  • טרגוט לא נכון – טרגוט הוא המיקוד של הפרסום, בין אם זה לפי מיקום, תחום, גיל וכדו. בישראל יש אזורים המופיעים במפה אבל לא רלוונטים לפרסום כמו עזה, רמאללה וכדו אם השירות שלך לא רלוונטי באותם אזורים חשוב מאוד להחריג אותם, אחרת הפרסום שלך יופיע במקום לא רלוונטי ועדיין יעלה לך כסף.

 

  • תקציב נמוך – הפרסום בגוגל עובד בשיטת מכירה פומבית. אז כן, כל אחד יכול לפרסם בגוגל בכל תקציב, אבל זה לא אומר בהכרח שכל תקציב יביא תוצאות. לא צריך להתחיל עם תקציב ענק של אלפי שקלים, אבל כן כדאי להתחיל עם תקציב שנמצא בטווח מחירי הפרסום של המונח עליו אנחנו מתחרים, אחרת אנחנו אפילו בתחרות…
מתחילים לפרסם בגוגל עם גוגל אדס!

עסק בלי נוכחות באינטרנט זה עסק בלי נוכחות בכלל, התחילו עוד היום לפרסם בגוגל ולהביא לקוחות חדשים לעסק! לכל התייעצות או שאלה אתם מוזמנים ליצור קשר ואחד מאיתנו ישמח לעזור.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (עדיין לא ביצעת דירוג)
הוסף תגובה