התחום שחיפשת מצריך בדיקה אישית
אחד מאיתנו ישמח לעזור ולבדוק עבורך את פוטנציאל הפרסום בגוגל לפי מונח החיפוש

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצה לשוחח?
פנה אלינו
מתחילים עכשיו לפרסם בגוגל!
השאר פרטים ואחד מאיתנו ישמח לתת לך ייעוץ

אני מאשר קבלת דיוור במייל

GoogleAds - כל כלי הפרסום בגוגל

עולם הפרסום כבר מזמן הבין שגוגל אינה אמצעי מדיה כמו שהיו בעבר רדיו או טלוויזיה והוא בעצם כלי התקשרות והתמצאות לכל דבר
שאנחנו צריכים. קחו את עצמכם כדוגמא, לא משנה אם אתם מחפשים חופשה לחול או מקרר חדש 9 מתוך 10 אנשים יפנה לגוגל כדי לראות מה יש לו לומר בנושא. בעידן הנוכחי גוגל הוא הרופא שלנו, היועץ שלנו ובפועל נמצא איתנו בכיס 24 שעות ביממה וזה מה שהופך אותו לפלטפורמה הטובה והגדולה ביותר שרק ניתן לדמיין. הקבוצה עצמה של גוגל כוללת עוד מספר רב של שירותים שלרוב מספקת בחינם או בעלויות נמוכות מאד מתוך רצון להיות בכל נקודת צורך של לקוח קצה ולצבור עוד מידע שמתועל לטובת פרסום חכם וממוקד יותר. ריכזנו עבורכם את הכלים המרכזיים ואפשרויות הפרסום שקיימות בגוגל כך שבפשטות ניתן להתמקד במה שמעניין אתכם ומה שיתאים לכם לעסק בקלי קלות

כאשר מדברים על Google חיפוש מדברים על אותם לקוחות שהגיעו לגוגל במיוחד כדי לקבל מידע, בשפה המקצועית זה מוגדר Pull, בפועל כל מי שמגיע לגוגל ורושם "רכב חדש" למשל מחפש כרגע מידע או רוצה לרכוש את רכב. שונה בתכלית מפרסום על גבי שלט חוצות שפונה לכל מי שיש לו דופק ללא כל אבחנה. ההבדל המרכזי בתכלס הוא שמי שרוצה רכב חדש הגיע לגוגל כדי לראות מה יכול לקנות ואיזה מידע מקצועי יכול לדלות מגוגל, גוגל מצידה מציעה תוצאות של פרסומות לכל המרבה במחיר ובהתאם לציון האיכות של
המודעה לצד תוצאות אורגניות שעוברות בכל יום בדיקת תוכן קפדנית להתאמה מקסימלית לצרכי הלקוח המחפש. בדיוק כאן נכנס מערך שלם של אפשרויות פרסום המתבסס על מיקום, שעות פעילות, מילות מפתח ועוד מגוון גדול של תנאים והתאמות שניתן לבצע על פרסום המודעה ואף להתאים את טקסט המודעה באופן דינאמי למונח החיפוש

GDN – Google Display Network היא בעצם הצד השני של גוגל אדסנס, אותו מנגנון המאפשר לבעלי אתרים ובלוגים גדולים כקטנים להכניס בקלות מפרסמים לאתר שלהם מבלי כל צורך למכור, לשכנע ואפילו לדאוג לדברים הטכניים. מה שהתחיל מפתרון לבלוגרים ובעלי אתרים קטנים הפך להיות לרשת מפלצתית שעושים בה שימוש ההוצאות לאור הגדולות ביותר בארץ ובעולם. כך לדוגמא אתר כמו CNN שכמות הגולשים שלו זניחה מאד בישראל ולמרות גודלו העצום של האתר אין לו אינטרס להפעיל בישראל מערך מכירות לפרסום עכשיו עם גוגל אדסנס הוא יכול ובקלות. ואתם המפרסמים רק נהנים כי המודעות שלכם יכולות להופיע בתוך מאות אלפי אתרים מהארץ ומהעולם ובאמצעות מיקוד פשוט להגיע לתוצאות של חשיפה מדהימה. במקום לשלם עשרות אלפי שקלים לקמפיין באמצעי המדיה המוכרים אפשר היום לקנות חשיפות ברשת המדיה של גוגל ולהגיע לחשיפה באתרים נבחרים ולקהל יעד נבחר בלבד. הפרסום ברשת המדיה של גוגל מתבצע בפשטות ואף מאפשר למי שאין לו עיצוב גרפי מוכן לפרסם באנר עם תמונה בעיצוב בסיסי אוטומטי על בסיס תבנית כך שהמפרסם נהנה מהיתרון של להופיע כבאנר פרסומי עם מינימום מאמץ, ניתן להחריג אתרים שלא רוצים להיות או למקד לאתרים ספציפיים שאנחנו רוצים להיות

אז אחרי שכבר הבנו של-Google יש פתרונות גם למי שמחפש מידע או מה לקנות וגם לכאלה שסתם משוטטים ברשת וצריך לדחוף להם פרסומות ולעורר צורך הגיע היהלום שבכתר. הפרסום בוידאו! כאן בפרסום ביוטיוב בעצם מתחיל עניין שלם של פרסום שמזכיר יותר את העולמות המוכרים של פרסום שלא תמיד מרגישים אותו בקופה אבל בהחלט מדובר במוצר בעל ערך רב. כמו כל פרסומת וידאו הפרסום ביו טיוב מצריך יותר השקעה גם בסרטון וגם באופן ההפצה מבחינת מיקוד קהלי יעד. המחירים לפרסום באמצעות
אבל גם התמורה בהתאם. וידאו יקרים משמעותית מהפרסום בשאר האפשרויות שגוגל מציע לחיפוש או לרשת המדיה אבל המוצר שונה לחלוטין כאן הלקוח מקבל חשיפת וידאו מאד איכותית וממוקדת לפרסום עם אפשרויות מיקוד.

קבעם עם לקוח? אתם בדרך לאירוע? למעלה מ-3 מיליון אזרחים בישראל נוסעים רק עם וויז. חלקם כדי לדעת את הוראות הנסיעה וחלקם כדי להיות מעודכנים בפקקים או הפתעות אחרות (למרות שכבר בטח מכירים את הדרך לביתם). באופן מאד פשוט וויז מאפשר למפרסמים להגיע בנקודות עצירה של המכונית

מודעות קניות הידועות יותר בשם – מודעות שופינג, הן מודעות יחודיות לקידום מכירות באינטרנט. מודעת שופינג מציגה כמה שיותר פרטים על המוצר כבר בשלב המודעה בתוצאות החיפוש של גוגל. המודעה כוללת תמונה, מחיר, שם חנות ואפילו קטלוג מוצרים מאותו מקום.

גוגל אדס מציעה מגוון של תוספי מודעות חינמיים לחלוטין שיעזרו לכם להשיג יותר מהפרסום בגוגל. תוספי מודעות הם בעצם הרחבה של המודעה המציינת מידע נוסף על המוצר או השירות המפורסם. תוספי מודעות יכולים להיות תוספי התקשרות כמו כפתור לשליחת הודע או כפתור לחיוג ישיר לבית העסק ישירות מהמודעה בתוצאות החיפוש. יש גם תוספי מודעות המקדמים אפליקציות על ידי הוספת כפתור להורדת אפליקציה כבר במודעה, יש תוספי מודעות המאפשרים פשוט לכתוב יותר טקסט במודעה. בקיצור תוספי מודעות נודעו לתת למפרסם כלים לקידום מטרת הפרסום, בין אז זה שיחות נכנסות, הורדות כניסות וכדו. תוספי המודעות הם בחינם ולעיתים אפילו יכולים להוזיל את עלויות הפרסום כיוון שהם מעלים את רמת המעורבות במודעה.

רימרקטינג זה אסטרגטגיית שיווק יעילה במיוחד. בתרגום חופשי Re-marketing זה בעצם שיווק חוזר, מפרסמים נקודתית רק לקהל שהיה באינטראקציה מסוימת עם האתר או האפליקציה. מכירים את זה שנכנסתם לאתר כלשהו ולאחר מכן לא הפסקתם לראות פרסומות שלו ביוטיוב ובאתרים? אז עשו עליכם רימרקטינג. אם עכשיו לקוח פוטנציאלי נכנס לאתר שלנו והתעניין במוצר כלשהו, אבל הוא לא ביצע רכישה. בפעם הבאה שהוא יגלוש באחד מהאתרים הקבועים שלו הוא יתקל במודעה עם המוצר הספציפי שהתעניין בו. ברוב המקרים לפני שלקוח מבצע רכישה הוא עובר תהליך הבשלה, הוא מברר, הוא משווה, הוא צריך לשוב על זה… במיוחד אם מדובר במוצר יקר. קמפיין רימרקטינג משאיר אותנו בתודעה של הלקוח, אנחנו כבר יודעים שהוא מתעניין במה שיש לנו להציע, כעת אנחנו נרצה שהוא יחזור דווקא אלינו כשיחליט לבצע רכישה.

פרסום במודל PPC פיי פר קליק - תשלום על תוצאות בלבד

הפרסום בגוגל אדס עובד לפי מודל תשלום נוח וחכם, כאשר חיוב מתבצע רק כשהתקבלה תוצאה ומישהו הקליק על המודעה. לכן כל אחד יכול לפרסם בגוגל ולהינות מעולם עצום של אפשרויות פרסום שלא מפסיק להתפתח לרגע. גוגל אדס מציעים כלים ואפשרויות פרסום לכל מטרה ואפשרויות מיקוד ופילוח קהל מהמתקדמות ביותר בעולם, עם גוגל אדס תוכלו להביא עוד לקוחות לעסק, תוכלו ליצור לידים איכותיים, להעלות מודעות ולהגיע לקהל היעד שלכם בצורה אפקיטיבית ויעילה בזמן הנכון ובמקום הנכון בין אם זה פרסום ברשת חיפוש או ברשת המדיה. כיום 93% מחווית הגלישה בעולם מתחילה בגוגל – כלומר גוגל זה שטח הפרסום החזק והגדול ביותר בעולם ואם העסק שלך לא שם – הוא לא קיים.

קרא עוד..
פרסום עסק פיזי לקהל המקומי ב-Google Maps

שמים את העסק על המפה עם Google Maps! עם פרסום בגוגל מפס אתם יכולים להנגיש את העסק שלכם ללקוחות סופר רלוונטיים, עם פלטפורמה מבוססת מיקום, שלא מפסיקה לייצר תוצאות, ולהזרים תנועה פיזית משמעותית לעסקים ברחבי הארץ ובכל העולם.

קרא עוד..
פרסום בדואר אלקטרוני ג'ימייל Gmail

פרסום בג'ימייל מאפשר להגיע לקהל בצורה רשמית, מקצועית וממוקדת. במקום לבנות רשימת תפוצה המאשרת לקבל מיילים, מפרסמים ב-Gmail לקהל יעד מפולח וממוקד ישירות לתיבת הדואר הנכנס. למייל בשונה ממודעות טקסט או תמונה יש "חיי מדף" ארוכים יותר, אפשר תמיד לחזור לקרוא מייל ואפשר גם לשתף אותו עם חברים. כיום ג'ימייל הוא שירות המיילים הפופולרית בעול ומהווה כאחת מפלטפורמות הפרסום החדשניות והיעילות ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי.

קרא עוד..
פרסום לפי מיקום בוויז - Waze אפליקציית הניווט המובילה בעולם

פרסום באפליקצית וויז היא שיטה מבוססת מיקום, אפקטיבית ביותר שמוכיחה את עצמה על בסיס יומיומי ומביאה פיזית לקוחות לעסקים. וויז היא למעשה אפליקצית הניווט הפופולארית ביותר והמובילה בעולם. זה כבר הפך לנורמה יומיומית בקרב נהגים. נכנסים לאוטו ופשוט מדליקים את האפליקציה של וויז ולאחר שיש יעד מוגדר יוצאים לדרך. עם השנים נוצר ל-Waze קהל מעריצים של יותר מ-2 וחצי מיליון משתמשים, ויותר מ- 800 אלף משתמשים מדי יום.

קרא עוד..
פרסום ממוקד בגוגל לפי שפה - טרגוט קהל יעד מבוסס שפות

כשאתם מפרסמים מודעה, אתם רוצים שהיא תגיע למספר האנשים הרלוונטי הגדול ביותר בכמה שפחות כסף. אחד מהפרמטרים החשובים בהגדרת המודעה שלפעמים רבים מתעלמים מחשיבותו הוא טרגוט קהל יעד לפי שפה. הגדרת השפה הנכונה במודעה תוודא שהמודעה תגיע לקהל היעד הנכון ולא לאנשים פחות רלוונטים. עם הגדרה נכונה של טרגוט לפי שפה, גוגל תציג את המודעות ללקוחות פוטנציאלים המשתמשים במוצרים של גוגל (חיפוש גוגל, YouTube, Gmail) ולקוחות המשתמשים באתרים של צד שלישי לפי השפה בה שבה אותם לקוחות מדברים בה.

קרא עוד..
קידום מכירות באינטרנט באמצעות תוסף מחירים למודעה בגוגל חיפוש

תוסף מחירים למודעה הוא מהתוספי המודעות היעילים ביותר. הוא קל להתקנה, קל לתפעול, שולח את הלקוח הפוטנציאלי לדפי המכירה רלוונטים ביותר ויכול להעלות את מספר ההמרות לעסקאות פר הקלקה. בנוסף, שימוש בתוסף המחירים יגרום למודעה להיות גדולה יותר בדף תוצאות החיפוש.

קרא עוד..
פרסום בגוגל אדס עם תוסף להורדת אפליקציה הוספת לחצן להורדת אפליקציה למודעת טקסט

מבחר האפליקציות בחנות האפליקציות של גוגל ואפל הוא עצום ומיליוני אפליקציות נלחמות מדי יום על תשומת הלב של המשתמשים. אחת מהדרכים היעילות ביותר לקידום אפליקציות הוא לתפוס את תשומת הלב של המשתמש על ידי הוספת לחצן להורדת האפליקציה במודעת הגוגל אדס אותה אתם מריצים, על מנת שיגיע למספר המשתמשים הרלוונטים הגדול ביותר. שימוש נכון בהוספת לחצן זה, יכול להפוך את האפליקציה שלכם מאנונימית לדבר החם הבא.

קרא עוד..
פרסום ממוקד בגוגל לפי מועדי פעילות העסק, קמפיין מתוזמן להצגת מודעות לפי שעות וימים

תזמון הצגת מודעות בגוגל הוא כלי הכרחי לעסקים. מדובר בכלי חשוב שיכול לחסוך הרבה כסף ולייעל את הפרסום. לכן, מן הראוי שנקדיש לו הסבר מפורט הממחיש בדיוק איך זה עובד, מדוע כלי זה חשוב כל כך ומה חשוב לדעת לפני שמשתמשים בו. יתכן שתרצו שהמודעה שלכם בגוגל תופיע 24/7 בכל פעם שלקוח פוטנציאלי מחפש את אחת ממילות החיפוש הרלוונטיות לפרסום שלכם. אך אם יש לכם עסק עם שעות פעילות מוגדרות וקבלת פניות בעשר בלילה ובשבת לדוגמא זה לא רלוונטי. כדאי שהמודעות שלכם יוצגו בהתאם לשעות הפעילות של העסק שלכם.

קרא עוד..
פרסום רצועת באנר על גבי סרטונים ביוטיוב - מודעת Overlay

מודעות רצועת באנר על גבי סרטון יוטיוב – YouTube Overlay Ad הן אותן מודעות המופיעות בתחתית הסרטון תוך כדי שהוא מתנגן כמו שכבה נוספת של תמונה. מודעת Overlay היא דרך מצוינת למשוך טראפיק לאתר או לעמוד הנחיתה כיוון שהיא תופסת את תשומת הלב של הצופה תוך כדי שהוא צופה בסרטון ביוטיוב. המודעה מופיעה ממש על המסך – לשם מופנית תשומת הלב של הגולש, גם אם הוא לא מקליק על המודעה, הוא בטח מסתכל עליה ונחשף למסר הפרסומי.

קרא עוד..
מודעה רספונסיבית בגוגל - מודעה המתאימה את עצמה אוטומטית לשטח הפרסום

מודעה רספונסיבית היא מודעה המתאימה את עצמה באופן אוטומטי לשטח הפרסום מבחינת גודל, נראות ואווירה. פרסום ברשת המדיה גוגל זה בעצם פרסום באתרי שותפים של גוגל, במקום לבנות מודעה המתאימה לכל אתר הן מבחינת עיצוב והן מבחינת מימדים – גוגל אדס יצרו את המודעה הרספונסיבית, באמצעותה תחסכו זמן וכאב ראש בכל הנוגע לבניית המודעה.

קרא עוד..
פרסום בגוגל עם תוסף שליחת הודעות - קבלת SMS מלקוחות פוטנציאליים

קבלת פניות מלקוחות פוטנציאליים ב-SMS. תוסף שליחת הודעות, הוא עוד אחד מתוספי המודעות של גוגל אדס. רוב האנשים מעדיפים הודעות במקום לדבר בטלפון, תוסף זה עוזר ללקוחות פוטנציאלים לתקשר עם בית העסק בקלות. לקוחות פוטנציאליים יוכלו לשלוח הודעת סמס בקליק ישירות לבית העסק כבר בשלב המודעה. אנשים הגולשים בגוגל דרך מכשיר מובייל (הרוב המוחלט) יוכלו ליצור איתכם קשר ולקבוע פגישה, לקבל הצעת מחיר, לשאול שאלה או להזמין את השירות שלכם בקליק ובקיצור יהיה לקהל שלכם קל להגיע אליכם. 

קרא עוד..
פרסום בגוגל חיפוש עם תוסף כותרות משנה - Callout's

תוסף כותרת משנה – Callout's Extensions, הוא תוסף חינמי למודעות טקסט בגוגל חיפוש. תוסף Callout's מרחיב את המודעה ומאפשר הוספת מידע חשוב שיכול להוביל את הגולש לבחור דווקא במודעה שלכם. תוסף כותרות משנה זה המקום לציון פרטים המייחדים את העסק ובכך מבדל אותו מהמתחרים. 

קרא עוד..
פרסום בגוגל חיפוש עם תוסף שיחות נכנסות - Call Extension's - קבלת שיחות נכנסות מלקוחות

רוצים לקבל יותר בלי לשלם יותר?! הכירו את תוספי השיחה של Google, איתם תוכלו לקבל שיחות נכנסות מלקוחות פוטנציאלים מהמודעה הרגילה שלכם ב-Google בשעות שנוחות לכם. מוסיפים כפתור חיוג ישיר לעסק כבר במודעה ומגדילים משמעותית את שיעור הקליקים, מקבלים יותר שיחות נכנסות, יותר מעורבות עם הלקוחות ויותר סיכויי המרה.

 

 

קרא עוד..
מגוון אפשרויות פרסום ברשת הוידאו המובילה בעולם - Youtube

אם תמונה אחת שווה אלף מילים, כמה שווה וידאו?

מגיעים ליותר לקוחות פוטנציאלים באמצעות פרסום ב-Youtube – רשת הוידאו הגדולה בעולם!

אם בעבר הדרך היחידה להגיע לקהל באמצעות וידאו היתה דרך הטלוויזיה- מדיום השמור למפרסמים גדולים בלבד, היום בזכות יוטיוב זה כבר הרבה יותר פשוט, חכם וגם הרבה יותר משתלם. אז אם גם אתם כל הזמן נתקלים במודעות כשאתם צופים בסרטונים ביוטיוב ותוהים איך זה עובד? כמה זה עולה ואיך מתחילים? המאמר הזה בשבילכם!

קרא עוד..
פרסום באנרים באמצעות רשת המדיה של גוגל - GDN

רשת המדיה של גוגל – Google Display Network היא רשת של אתרי שותפים מכל העולם – Google Partners. רשת המדיה עוזרת למפרסם להגיע לקהל יעד ממוקד לפי מילות מפתח, תחומי עניין וקטגוריות על ידי פרסום מודעות באנרים בזמן שהם גולשים באתרים האהובים עליהם ברחבי האינטרנט. לדוגמא באנר במייל או ביוטיוב ובמעל 2 מליון אתרים נוספים ביותר מ100 מדינות ברחבי העולם. באמצעות כלי פרסומי זה ניתן להגיע ליותר מ-80% מהגולשים באינטרנט עם מסר רלוונטי וממוקד. 

קרא עוד..
פרסום ממוקד בגוגל לפי מיקום גיאוגרפי - Location Targeting - טרגוט לפי מיקום

לא משנה עד כמה העסק מדהים והמודעה טובה, היא כנראה לא תצליח אם תופיע במקומות לא רלוונטים.
פרסום ממוקד לפי אזור גיאוגרפי ב-Google מאפשר למפרסם לפרסם מודעה שתופיע רק באזורים שיבחר ובכך להגיע לקהל הרלוונטי ביעילות. ניתן להגדיר מיקום לפי כמה פרמטרים: מדינה, אזור, רדיוס סביב מיקום העסק ואף ניתן להגדיר גם את סוג הקהל: אנשים שגרים באזור, מטיילים באזור (תיירים) ועוד. 

קרא עוד..
פרסום ממוקד בגוגל לקידום מכירות באינטרנט

מגיעים ללקוחות שמחפשים לקנות עם קמפיין Shopping! אם יש לכם עסק קמעונאי או חנות אינטרנטית תוכלו להשתמש בקמפיין קניות כדי לקדם מכירות אונליין ולמשוך מבקרים חדשים לאתר ולעסק שלכם.

קרא עוד..