התחום שחיפשת מצריך בדיקה אישית
אחד מאיתנו ישמח לעזור ולבדוק עבורך את פוטנציאל הפרסום בגוגל לפי מונח החיפוש

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצה לשוחח?
פנה אלינו
מתחילים עכשיו לפרסם בגוגל!
השאר פרטים ואחד מאיתנו ישמח לתת לך ייעוץ

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצים ייעוץ? צריכים עוד הכוונה?
השאירו פרטים בטופס ואחד מאיתנו ישמח לעזור

מודעה רספונסיבית ברשת המדיה

מודעה רספונסיבית בגוגל - מודעה המתאימה את עצמה אוטומטית לשטח הפרסום

אוטומציה בפרסום
תפוצה רחבה
אופטימיזציה אוטומטית
מודעה רספונסיבית היא מודעה המתאימה את עצמה מבחינת גודל, נראות ופורמט לשטח הפרסום הפנוי. מודעה רספונסיבית היא אופציית ברירת המחדל בפרסום ברשת המדיה של גוגל והיא יכולה להופיע כמודעת טקסט קטנה באתר אחד וכתמונה גדולה באתר אחר.    אם כבר פרסמתם מודעה עם תמונה בעבר בין אם זה באינטרנט או בעיתון, אתם בטח יודעים כמה חשוב שהמודעה תהיה במימדים של שטח הפרסום. בפייסבוק לדוגמא, מודעה שאינה במימדים מקבלת פחות חשיפה... ברשת המדיה של גוגל (GDN) אפשר לפרסם באלפי אתרים שונים, שטח הפרסום הפנוי משתנה מאתר לאתר. במקום שהמפרסם יצטרך לעצב כמה מודעות בכל מיני ממדיים, גוגל אדס חוסכים לנו זמן ומאמץ עם מודעה רספונסיבית אחת שמתאימה את עצמה לשטח הפרסום. 

יתרונות ומאפיינים מרכזיים:

  • אוטומציה: אפשר להעלות כמה כותרות, תמונות, לוגואים וסרטונים ומאותם "מרכיבים" גוגל אדס בונה בכל פעם מחדש מודעה המתאימה לכל שטח פרסום פנוי. כך שמודעה יכולה להיות באנר גדול באתר או טקסט רלוונטי לתוכן באתר והכל בצורה אוטומטית. 
 
  • אופטימיזציה: כאשר יוצרים מודעה רספונסיבית על ידי העלאת חלקים שונים של המודעה, כותרות, תמונות, סרטונים ועוד. גוגל משתמש באלגוריתם חכם הלומד מפרסום לפרסום מה הצירופים הטובים ביותר ומבצע אופטימיזציה ממודעה למודעה. 
 
  • חסכון בזמן: במקום לעצב עשרות מודעות שונות, מעלים לגוגל אדס את הרכיבים ליצירת מודעה ואז גוגל עושה את העבודה בשבילנו וחוסך לנו זמן יקר בבניית מודעות.
 
  • תפוצה רחבה: כיוון שהמודעה מתאימה את עצמה באופן אוטומטי לשטח הפרסום, אפשר לפרסם בהרבה יותר מקומות. ב-GDN - רשת המדיה של גוגל, יש מעל 2 מיליון אתרים שותפים, האוטומציה בפרסום ב-GDN מאפשר לפרסם "בכל חור" ולהגיע לקהל בדרכים חדשות בכל פעם. 
 

איך זה עובד?

  מודעה רספונסיבית לא רק מתאימה את עצמה למימדי שטח הפרסום אלא גם לרוח האתר. ברשת המדיה של גוגל יש מיליוני אתרים שאפשר לפרסם בהם ובכך להגיע לקהל היעד בדרכים חדשות בכל פעם. היתרון העיקרי בפרסום באתרים הוא זה שלכל אתר יש רוח משלו, אם מפרסם יודע לאמץ את רוח האתר ולהטמיע אותה בפרסום, הוא יכול לחדור לקהל בצורה טבעית.  גולש יכול להקליק על מודעה כמו שהוא מקליק על כתבה באתר. במקום להתאים עשרות מודעות לאתרים שונים, מעלים לגוגל אדס תמונות, סרטונים, כותרות, טקסטים ובקיצור את כל חומרי הקריאטיב ומהם גוגל מרכיב מודעה מתאימה לכל מדיום.    בנוסף האלגוריתם של גוגל בוחר בכל פעם צירופים שונים, רואה איזה עבדו הכי טוב ולפי זה משתפר ממודעה למודעה. בשונה מפרסום ברשת החיפוש של גוגל לדוגמא, שם תהליך האופטימיזציה נעשה בצורה ידנית - מעלים כמה מודעות רואים מי עובדת הכי טוב ומחזקים אותה. סביר להניח שבעתיד הלא רחוק בכלל יהיו גם מודעות רספונסיביות ברשת החיפוש (איזה כיף!!), בקיצור מודעות רספונסיביות הן העתיד.   

חשוב לדעת:

  אם רוצים להנות מיתרונות הפרסום של מודעה רספונסיבית אבל עדיין להיות בשליטה על חומרי הקריאטיב והמודעות, אפשר פשוט להעלות מודעה מוכנה עם טקסט תמונה וכל מה שביניהם. אז גוגל אדס יציג את המודעה במיקומים רלוונטים ויתאים אותה עד כמה שאפשר במידת הצורך לשטח הפרסום.
מוכנים להתחיל את הקמפיין שלכם ברשת החיפוש?
סרטוני הדגמה
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (עדיין לא ביצעת דירוג)