התחום שחיפשת מצריך בדיקה אישית
אחד מאיתנו ישמח לעזור ולבדוק עבורך את פוטנציאל הפרסום בגוגל לפי מונח החיפוש

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצה לשוחח?
פנה אלינו
מתחילים עכשיו לפרסם בגוגל!
השאר פרטים ואחד מאיתנו ישמח לתת לך ייעוץ

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצים ייעוץ? צריכים עוד הכוונה?
השאירו פרטים בטופס ואחד מאיתנו ישמח לעזור

תוסף להורדת אפליקציה במודעת טקסט

פרסום בגוגל אדס עם תוסף להורדת אפליקציה הוספת לחצן להורדת אפליקציה למודעת טקסט

חשיפה אורגנית
הובלה ישירה להורדת אפליקצייה
פילוח נתונים מעמיק
מבחר האפליקציות בחנות האפליקציות של גוגל ואפל הוא עצום ומיליוני אפליקציות נלחמות מדי יום על תשומת הלב של המשתמשים. אחת מהדרכים היעילות ביותר לקידום אפליקציות הוא לתפוס את תשומת הלב של המשתמש על ידי הוספת לחצן להורדת האפליקציה במודעת הגוגל אדס אותה אתם מריצים, על מנת שיגיע למספר המשתמשים הרלוונטים הגדול ביותר. שימוש נכון בהוספת לחצן זה, יכול להפוך את האפליקציה שלכם מאנונימית לדבר החם הבא.

יתרונות ומאפיינים מרכזיים:

  • חשיפה אורגנית: הוספת לחצן להורדת האפליקציה, עוזר להגדיל את מספר ההורדות של האפליקציה, וככל שיותר משתמשים נחשפים אליה ומתחילים להשתמש בה, כך גדלה גם החשיפה האורגנית לאפליקציה. כלומר, ברגע שאפליקציה מתחילה לצבור תאוצה ויש בה עניין מצד המשתמשים, היא תקודם גם באופן אורגני (ללא עלות) על ידי האלגוריתם בחנות האפליקציות של גוגל ובכך תמשיך להגדיל את מספר ההורדות של האפליקציה באופן טבעי.
 
  • פילוח נתונים סטטיסטים: עם הוספת תוסף האפליקציות, ניתן לקבל מעקב מפורט על מספר ההקלקות של משתמשים על תוסף האפליקציה לעומת מספר ההקלקות על כותרת המודעה. כך תוכלו לבצע השוואה איזה מהלינקים ממירים יותר הקלקות ולנתח את יעילות התוסף.
 
  • הובלה ישירה להורדה: לחיצה של המשתמש על לחצן התוסף, יוביל אותו ישירות אל האפליקציה להורדה בחנות האפליקציות. משמעות הדבר היא שברגע שלקוחות רלוונטים נחשפים למודעה, הם נמצאים במרחק של קליק אחד מלחצן ההורדה של האפליקציה למכשיר שלהם.
 
  • עריכה במקום: שלא כמו בפלטפורמות פרסום שונות בהן עריכת המודעה תגרום לאיפוס נתוני המודעה, דבר המקשה על מעקב יעיל על ביצועיה, את תוסף האפליקציות ניתן לערוך את מבלי לאבד את הנתונים הסטטיסיים של ביצועי המודעה.
 

איך זה עובד?

כאשר אתם משלבים את תוסף האפליקציות במודעת הגוגל אדס שלכם, יופיע מתחת לכותרת המודעה לינק נוסף המקשר ישירות להורדת האפליקציה לנייד או לטאבלט, כאשר לחיצה על הכותרת המודעה יכולה עדיין להעביר לאתר האפליקציה. חישבו על זה כעל שני לינקים שונים במודעה אחת, המובילים את המשתמש למקום הרלוונטי אליו הוא רוצה להגיע במהירות.
 
תוסף האפליקציות ניחן במערכת זיהוי חכמה. משמעות הדבר היא שמשתמשי אנדרויד שיקליקו על התוסף יועברו לחנות האפליקציות של גוגל ומשתמשי iOS יועברו ל App Store של אפל. על מנת שהזיהוי החכם יפעל, יש להגדיר את התוספים לחנויות השונות.
 
כמו כן, ניתן גם להגדיר את הצגת המודעה לפי סוג מכשיר. לדוגמה, אם אפליקציה מסוימת פועלת רק במכשירים ניידים, לא נציג את התוסף למשתמשי טאבלטים וההפך.
 
תוסף האפליקציה יכול להציג במודעה את לוגו האפליקציה, שם האפליקציה, URL, דירוג האפליקציה בחנות האפליקציות, תיאור כללי, מספר ההורדות וכפתור הנעה לפעולה (Call to Action).
 
שימוש בתוסף האפליקציות נותן יתרון ויזואלי משמעותי למפרסם המודעה על פני מודעות לקידום אפליקציות שלא משתמשות בתוסף. חישבו על זה כך: אתם מחפשים בגוגל אפליקציה בנושא בריאות והורדה במשקל ומופיעות שתי מודעות לאפליקציות שונות. האחת, היא מודעת טקסט רגילה עם כותרת בלבד והשנייה (המשתמשת בתוסף) מוצגת עם הלוגו של האפליקציה, יחד עם כל הנתונים הנוספים עליה. על איזה מהמודעות סביר יותר שתלחצו?
 
המודעה השנייה תהיה יותר בולטת בדף התוצאות, תיתן יותר אינפורמציה על האפליקציה בפחות זמן ותשדר יותר אמינות מהמודעה הראשונה. נתון זה יכול להיות גורם מכריע על מספר ההורדות של האפליקציה אותה אתם מפרסמים.
 

חשוב לדעת:

תוצאות החיפושים בגוגל בטלפונים סלולרים יכולים להראות לפעמים עד שלוש תוצאות ראשונות של מודעות עם תוסף האפליקציה המכסות את כל מסך החיפוש. זוהי הזדמנות גדולה בשבילכם לדאוג שהמודעה שלכם תהיה אחת משלושת מודעות אלה.
זכרו להוסיף כיתוב הנעה לפעולה (Call to Action) כגון "הורד" או "התקן". כפתורי הנאה לפעולה ידועים ביעילותם להגדלת מספר ההקלקות על קישור המודעה.
מוכנים להתחיל את הקמפיין שלכם ברשת החיפוש?
סרטוני הדגמה
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (עדיין לא ביצעת דירוג)