התחום שחיפשת מצריך בדיקה אישית
אחד מאיתנו ישמח לעזור ולבדוק עבורך את פוטנציאל הפרסום בגוגל לפי מונח החיפוש

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצה לשוחח?
פנה אלינו
מתחילים עכשיו לפרסם בגוגל!
השאר פרטים ואחד מאיתנו ישמח לתת לך ייעוץ

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצים ייעוץ? צריכים עוד הכוונה?
השאירו פרטים בטופס ואחד מאיתנו ישמח לעזור

תוסף כותרות משנה במודעת טקסט

פרסום בגוגל חיפוש עם תוסף כותרות משנה - Callout's

בידול מהמתחרים
העלאת ה-AdRank
תוסף חינמי
תוסף כותרת משנה ובאנגלית Callout's Extensions, הוא תוסף חינמי לחלוטין לפרסום בגוגל חיפוש. תוסף Callout's מרחיב את המודעה ומאפשר קידום של הצעות מיוחדות במודעה, ציון פרטים נוספים על העסק ובידולו מהמתחרים. דוגמא משלוחים חינם, פתוח 24/7, מבצעים, מוצרים ובעצם כל מידע נוסף שעשוי למשוך את הגולש לבחור דווקא במודעה שלכם. תוסף Callout's - כותרת משנה זה בעצם שורת טקסט המתווספת למודעת הטקסט הרגילה והמוכרת בגוגל חיפוש. אפשר להוסיף עד 10 כותרות משנה והן יופיעו בדרכים שונות תלוי במכשיר ובדפדפן של המשתמש. שימוש בכותרת משנה מעלה את דירוג המודעה - Ad Rank בגוגל אדס ובזכות זה עולה גם החשיפה שתקבל המודעה.     

יתרונות ומאפיינים מרכזיים: 

   
  • בידול מהמתחרים: כותרת משנה זה המקום לציין מה מיוחד בעסק שלכם. מה הדברים שמבדילים אותך מהמתחרים שלכם? אלה הדברים לציין בכותרת משנה. והיופי הוא, שרוב המפרסמים אפילו לא מכירים את האופציה הזו.
 
  • תוסף גמיש ומותאם לצורך: אפשר להוסיף כותרות משנה גנריות או עם מידע ספציפי שיופיעו בהתאם לחיפוש. בנוסף ניתן לקבוע שעות וימים ספציפיים בהם רוצים שכותרת המשנה תראה. לדוגמא אם למסעדה יש מבצע מיוחד בשעות הצהריים, אפשר להגדיר כותרת עם פרטי המבצע שתופיע רק בשעות האלה.
 
  • תמורה גבוהה יותר: תוסף ה-Callout's הוא חינמי לחלוטין ומנגד מעלה את הדירוג המודעה בעיני גוגל. כך שהמודעה גם עם נפח גדול יותר כיוון שהתווספו אליה כותרות משנה, המודעה בולטת יותר מאחרות, גוגל אוהב את זה כיוון שזה מעלה את האינטראקציה של המודעה עם הקהל וכל זה לא עלה שקל יותר, אולי אפילו פחות, הרי ככל שהדירוג בגוגל יותר גבוה כך המחירים יהיו נמוכים יותר. 
     

איך זה עובד?

  אפשר להוסיף כותרות משנה ברמת החשבון, הקמפיין וקבוצת מודעות כלומר אפשר להוסיף כותרות משנה כלליות לעסק או למוצר ספציפי. כדאי להוסיף כותרת משנה בהתאם למבנה הקמפיין בצורה היררכית. כלומר כותרת משנה גנרית המתייחסת לעסק כולו ברמת החשבון והקמפיין לדוגמא "משלוחים חינם לכל העולם" וכותרת משנה יותר ספציפית לדוגמא "מגן אחורי חינם ברכישת מכשיר X" ברמת קבוצת המודעות.  אתם קובעים לאן להוסיף את כותרת המשנה ובאיזה זמנים היא תופיע. יחד עם זאת, כותרות משנה לא בהכרח יופיעו בכל מודעה. לפי אורך הכותרות, ההיררכיה ביניהן וביצוען קובע גוגל אדס כמה כותרות יופיעו במודעה ואם יופיעו בכלל. יכולים להיות מצבים בהם יופיעו כמה כותרות משנה ובמצבים אחרים לא יופיעו בכלל.     

חשוב לדעת: 

  כותרות משנה צריכות להדגיש חלקים שונים בעסק. תהיו ספציפיים, ציינו נתונים שאמורים לעזור לקהל שלכם לבצע פעולה. ברמת קבוצת המודעות תוסיפו כותרות משנה רלוונטיות למוצר או השירות שאתם מקדמים, כותרות משנה ספציפיות ברמת המודעות תמיד יופיעו לפני כותרות ברמת החשבון כולו. הוסיפו כותרות משנה ברמת החשבון כך שכבר באופן אוטומטי לכל המודעות שלכם יהיה כותרת משנה גם אם לא הגדרתם אחת ברמת המודעות. בנוסף לא הרבה יודעים איך להשתמש בתוסף כותרות משנה, רובם אפילו לא יודעים קיים, תנצלו את זה לטובתכם הגדירו כותרות משנה רלוונטיות, הבליטו את העסק שלכם וקבלו יותר מהפרסום שלכם בגוגל. 
מוכנים להתחיל את הקמפיין שלכם ברשת החיפוש?
סרטוני הדגמה
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (עדיין לא ביצעת דירוג)