התחום שחיפשת מצריך בדיקה אישית
אחד מאיתנו ישמח לעזור ולבדוק עבורך את פוטנציאל הפרסום בגוגל לפי מונח החיפוש

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצה לשוחח?
פנה אלינו
מתחילים עכשיו לפרסם בגוגל!
השאר פרטים ואחד מאיתנו ישמח לתת לך ייעוץ

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצים ייעוץ? צריכים עוד הכוונה?
השאירו פרטים בטופס ואחד מאיתנו ישמח לעזור

תוסף שיחות נכנסות

פרסום בגוגל חיפוש עם תוסף שיחות נכנסות - Call Extension's - קבלת שיחות נכנסות מלקוחות

מעורבות גבוהה
לידים חמים
העלאת ה-Ad Rank
מקבלים יותר שיחות ומגדילים שיעור ה-CTR עם תוספי השיחה של גוגל! Google call Extensions תוספי שיחה מאפשרים למפרסם להוסיף למודעה כפתור עם מספר הטלפון שלו, כך שאנשים יכולים להתקשר לעסק ישירות מהמודעה בקליק אחד. משמע יותר מעורבות ואינטראקציה עם האנשים שנחשפו למודעה שלכם ויותר סיכויים להמיר אותם ללקוחות משלמים. תוספי שיחה הם דרך קלה ופשוטה להוספת מספר הטלפון של העסק למודעות. במקום לכתוב את המספר כחלק מהטקסט בגוף המודעה (דבר שעלול להוביל לפסילת המודעה) אפשר פשוט להשתמש בתוספי השיחה וליצור כפתור לחיוג. אפשר גם לפרסם מודעות לשיחות בלבד שיופיעו רק במובייל ויקדמו רק שיחות נכנסות.    יתרונות ומאפיינים מרכזיים:   
  • הגדלת המעורבות במודעה: כדאי להפוך את המעורבות של הקהל במודעה לכמה שיותר פשוטה וקלה. ככל שהאינטראקציה יותר פשוטה עבור המשתמש כך המודעה תקבל דירוג גבוה יותר ותוצאות טובות יותר. 
 
  • לידים חמים ואיכותיים: אין ליד יותר רותח משיחה נכנסת! מדובר בבן אדם שחיפש שירות או מוצר כלשהו בגוגל, כלומר יש לו צורך בוודאות במה שיש לכם להציע והוא מתקשר אליכם. זה לקוח פוטנציאלי שסיכויי ההמרה שלו ללקוח משלם הכי גבוהים שיש, זה ליד איכותי, חם רותח שצריך עסק כמו שלכם. 
 
  • לקבל יותר בלי לשלם יותר: שימוש בתוספי שיחה מעלה את הדירוג שלכם בגוגל - Ad Rank ובזכות זה גם מעלה את החשיפה של המודעות. בנוסף באמצעות תוספי שיחה אפשר לקבל שיחות נכנסות לעסק ישירות מהמודעה וכל זה בחינם בלי לשלם שקל יותר מאשר הייתם משלמים על מודעה רגילה בגוגל חיפוש. 
 
  • קבלת שיחות רק בשעות נוחות לכם: אתם מחליטים באיזה שעות וימים המספר שלכם יופיע, כדי שיתקבלו שיחות רק כשאפשר באמת לתת מענה. 
  איך זה עובד?    תוספי שיחות מתאפשרים רק בפרסום ברשת החיפוש של גוגל ולא במודעות של רשת המדיה. כיוון שמדובר בתוסף שיחות, התוסף יופיע רק במכשירים סלולריים מהם אפשר לבצע שיחות ולא ממחשבים או טאבלטים. יחד עם תוספי השיחה תהיה גם האופציה כמובן להקליק על המודעה ופשוט לעבור לאתר או לדף הנחיתה שלכם בלי להתקשר. תוכלו להגדיר את שעות קבלת השיחות שלכם כך שלא תקבלו שיחה בזמן לא רלוונטי ואז תפספסו לקוח פוטנציאלי, מומלץ להגדיר את השעות בהם מוצג מספר הטלפון בסינכרון עם שעות הפעילות של העסק. תוספי השיחה אינם כוללים עלות נוספת על המודעה, קליק על כפתור החיוג נחשב כקליק רגיל ומודל התשלום נשאר עלות לפי קליק CPC.  בנוסף ניתן להשתמש בטלפון מדיד המאפשר בקרה מדויקת יותר על תוצאות הפרסום עם הקלטות שיחה ומספר ייחודי לכל מודעה כך שתוכלו לדעת בדיוק איזו מודעה הצליחה יותר מהשניה.    חשוב לדעת:    תוספי השיחה לא יוצגו בכל חשיפה. על סמך ביצועים קודמים ושיקולים נוספים האלגוריתם של Google קובע האם להציג את התוסף בזמן שמתבצעת המכירה הפומבית. כמובן שתמיד אפשר להתאים את הצעת המחיר כדי שהתוסף יוצג בתדירות יותר גבוהה אך אין דרך לשלוט על כך וכרגיל התוסף מופיע רק בחלק מהחשיפות. בנוסף מספרי פרימיום, מספר פקס ובקיצור כל מספר שהוא לא מספר רגיל אי אפשר להוסיף לתוספי השיחה. 
מוכנים להתחיל את הקמפיין שלכם ברשת החיפוש?
סרטוני הדגמה
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)