התחום שחיפשת מצריך בדיקה אישית
אחד מאיתנו ישמח לעזור ולבדוק עבורך את פוטנציאל הפרסום בגוגל לפי מונח החיפוש

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצה לשוחח?
פנה אלינו
מתחילים עכשיו לפרסם בגוגל!
השאר פרטים ואחד מאיתנו ישמח לתת לך ייעוץ

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצים ייעוץ? צריכים עוד הכוונה?
השאירו פרטים בטופס ואחד מאיתנו ישמח לעזור

פרסום בגוגל מבוסס לפי שפה

פרסום ממוקד בגוגל לפי שפה - טרגוט קהל יעד מבוסס שפות

קהל יעד מפולח לפי שפה
עלויות פרסום משתלמות
כשאתם מפרסמים מודעה, אתם רוצים שהיא תגיע למספר האנשים הרלוונטי הגדול ביותר בכמה שפחות כסף. אחד מהפרמטרים החשובים בהגדרת המודעה שלפעמים רבים מתעלמים מחשיבותו הוא טרגוט קהל יעד לפי שפה. הגדרת השפה הנכונה במודעה תוודא שהמודעה תגיע לקהל היעד הנכון ולא לאנשים פחות רלוונטים. עם הגדרה נכונה של טרגוט לפי שפה, גוגל תציג את המודעות ללקוחות פוטנציאלים המשתמשים במוצרים של גוגל (חיפוש גוגל, YouTube, Gmail) ולקוחות המשתמשים באתרים של צד שלישי לפי השפה בה שבה אותם לקוחות מדברים בה.

יתרונות ומאפיינים מרכזיים:

  • התאמת המודעה לפי שפה: עם פרסום לפי שפה, המודעה תוצג למשתמשים מתאימים הדוברים את השפה גם אם גרים בארץ אחרת שאינה דוברת את השפה.
 
  • אלגוריתם מתקדם: עם טרגוט לפי שפה, גוגל יכולה לגלות באיזה שפות המשתמש מדבר גם אם הוא מדבר שפה שנייה או יותר.
 
  • הוזלה משמעותית של המודעה: עם טרגוט נכון, ואיתור שפות זולות יותר לפרסום, ניתן להוזיל את מחירי המודעות בעשרות אחוזים.

איך זה עובד?

פרסום לפי שפה מאפשר לכם להגיע לקהל שמדבר שפה אחת או יותר ולהגיע למשתמשים אפילו אם הם פיזית ממוקמים בארצות שלא דוברות את שפתם. כלומר, אדם דובר ספרדית שעבר לגור בלונדון, יכול לקבל מודעות בשפה הספרדית, מפני שהוא מסומן על ידי גוגל כדובר ספרדית.
 
ישנם מספר פרמטרים המאותתים לגוגל כי משתמש מסוים מדבר שפה מסוימת או אם הוא דובר שפה נוספת: השפה בה הוא מחפש בגוגל, הגדרות שפה של אותו משתמש ועוד פרמטרים נוספים שהם חלק מהאלגוריתם של גוגל לזיהוי שפת המשתמש. בגלל ש YouTube היא חלק מפלטפורמת הפרסום של גוגל, היא גם תשאב מידע משפת החיפוש והגדרות המשתמש, כמו כן גם מאתרי צד שלישי נוספים. על פי פרמטרים אלו, גוגל מסיקה את שפות המשתמש ומציגה את המודעה המתאימה ביותר בשפה שבה הוא מדבר.
 
לדוגמה: שפת הדפדפן בנייד של ערן מוגדרת לאנגלית ומפעם לפעם הוא מחפש ביו טיוב סרטונים ומדריכים באנגלית, אך רוב פעילות החיפוש שלו במנוע גוגל היא בשפה העברית. מכאן, מסיקה גוגל שערן דובר גם עברית וגם אנגלית ולכן תוכל להציג לו מודעות בשתי השפות ברגע שתזהה כי הוא משתמש במילות מפתח התואמות את המודעה.
 

איך ניתן להוריד משמעותית את עלויות המודעות בעזרת פרסום ממוקד לדוברי שפות שונות?

 
רוב המפרסמים מפרסמים באנגלית ומטרגטים קהלים באנגלית ולכן מודעות באנגלית הן יקרות יותר משמעותית פר קליק משפות אחרות.
 
אם נכין את אותו תוכן מודעה בשפות שונות ונטרגט שפות זולות יותר, נוכל להגיע להרבה יותר אנשים רלוונטים בתקציב זול יותר לפעמים אפילו בעשרות אחוזים מאשר אם נטרגט את אותם קהלים בשפה האנגלית.
 
לדוגמה: אנחנו בעלי חנות אינטרנטית המוכרת ציורי שמן ואנחנו רוצים לטרגט קהל שיקנה את ציורי השמן שלנו. בגלל שמדובר במוצר שהוא לא תלוי שפה, כלומר, הציורים הם אמנות שאנשים מכל מדינה יכולים להתחבר אליה, נוכל להכין מודעות בשפות שונות שהן זולות יותר מאנגלית ועדיין להגיע לקהלים רלוונטים שיקנו את הציורים. אם נחפש ב Key Planner של גוגל Oil painting בשפה האנגלית, נראה שהמחיר בשביל שהמודעה תופיע ראשונה בחיפוש של גוגל היא 5.97 ש"ח, אך אם נחפש ציורי שמן בשפה השוודית - oljemålning, נגלה שהמחיר לאותו מיקום מודעה הוא 2.21 ש"ח. המשמעות היא שאם נפרסם את המודעה בשפה השוודית, עלויות המודעה יוזלו בחצי.
 
כמובן שצריך לקחת בחשבון שככל שמילות המפתח בשפה מסוימת יותר זולות, כך גם גודל הקהל הפוטנציאלי קטן יותר, אך זוהי עדיין דרך להגיע לקהלים נוספים שלא היינו מגיעים אליהם אם לא היינו משתמשים בטרגוט לפי שפה. כמו כן, אתם גם יכולים להמשיך לטרגט באנגלית במקביל ולבדוק אילו קהלים ממירים ליותר עסקאות.

חשוב לדעת

על מנת למקסם את יעילות המודעה, בכל קמפיין נטרגט שפה אחת בלבד. אם נרצה לטרגט שפות נוספות, נפתח קמפיינים נוספים לפי תוכן השפות במודעה. תוכלו לקרוא לכל קמפיין בשם של השפה על מנת לשמור על סדר בקמפיינים שלכם (לדוגמה: "ציורי שמן ספרדית" "ציורי שמן שוודית וכו'..).
חשוב לזכור כי Google לא מתרגמים מודעות או מילות מפתח. לכן צריך לוודא שמילות המפתח בקמפיין תואמות לשפה של תוכן המודעה. בחלק מהאלגוריתם של טרגוט לפי שפה, גוגל אדס משתמשת גם במיקום והשפה המדוברת במדינה, לכן אם אדם דובר עברית נמצא בחופשה בונציה, הוא עלול לקבל מודעות באיטלקית כי זה מיקומו הנוכחי.
מוכנים להתחיל את הקמפיין שלכם ברשת החיפוש?
סרטוני הדגמה
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (עדיין לא ביצעת דירוג)