התחום שחיפשת מצריך בדיקה אישית
אחד מאיתנו ישמח לעזור ולבדוק עבורך את פוטנציאל הפרסום בגוגל לפי מונח החיפוש

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצה לשוחח?
פנה אלינו
מתחילים עכשיו לפרסם בגוגל!
השאר פרטים ואחד מאיתנו ישמח לתת לך ייעוץ

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצים ייעוץ? צריכים עוד הכוונה?
השאירו פרטים בטופס ואחד מאיתנו ישמח לעזור

פרסום בגוגל PPC

פרסום במודל PPC פיי פר קליק - תשלום על תוצאות בלבד

מגוון אפשרויות פרסום מתקדמות
משלמים רק על תוצאות
פרסום ממוקד לקהל מפולח
אם אתם מחפשים אסטרטגיות שיווק מוכחת לעסק שלכם, קרוב לוודאי שכבר שקלתם את האפשרות של פרסום ב-Google. פרסום באינטרנט באמצעות פרסום ממומן בגוגל, מנוע החיפוש הגדול בעולם, מהווה את אחת מדרכי הפרסום האפקטיביות והיעילות ביותר בכל הנוגע לשיווק באמצעות האינטרנט.

שיטות פרסום ממומן בגוגל

PPC – זוהי שיטת פרסום באינטרנט שבה המפרסם משלם רק כאשר מקליקים על המודעה שלו. ראשי תיבות של פי פי סי זה pay per click כלומר תשלום עבור קליק.
 
גוגל מאפשרים למפרסמים לתת הצעת מחיר עבור מיקום בתוצאות החיפוש כאשר גולשים מחפשים ביטוי הקשור בעסק של המפרסם. הרעיון המוביל במודעות PPC הוא אופן התשלום הייחודי עבור הפרסום כמובן. בניגוד לאמצעי מדיה אחרים, הפרסום בגוגל שיטת PPC הוא עבור תוצאות ולא עבור החשיפות. עם זאת, פרסום ב-Google מאפשר לכם לפרסם בהתאם לתקציבים שלכם - כך שהשליטה על ההוצאות וההכנסות נמצאת בידיים שלכם באופן טוטאלי!
 
עם פרסום ב-Google אתם לא מתחייבים מראש לסכום תשלום קבוע חודשי או שנתי. כמו כן באפשרותכם לבחור את הסכום שמתאים לכם לשלם עבור כל הקלקה ואת התקציב היומי או החודשי שלכם. את התקציב אתם תהיו יכולים לשנות בכל עת לפי צרכי העסק שלכם. התשלום עבור פרסום בגוגל הוא רק עבור תוצאות - כלומר משתמשים שהקליקו בפועל על המודעה שלכם. רק אחרי שמתבצעת הקלקה על המודעה שלכם, תחויבו בתשלום עבור ההקלקה.
   
בתמונה למעלה תוכלו לראות דוגמה למודעה בראש דף תוצאות החיפוש של גוגל.
כמו שאתם רואים בתמונה יש כמה בעלי עסקים, שמתחרים על הביטוי - משפחתון ישנה אפשרות לניתוב המודעות ככה שיופיעו רק עבור אנשים בעיר מסוימת. וכמובן לנתב את המודעות ככה לפרסום ממומן - תשלום על תוצאות, כלומר תשלום על הקלקות בלבד. ניתוב מודעות PPC בגוגל מצריכה מומחיות מסוימת, על מנת להגיע לתוצאות מדויקות ככל האפשר.

יתרונות ומאפיינים מרכזיים:

  • תוצאות מיידיות - את התוצאות מפרסום ממומן בגוגל תוכלו לראות כבר מהיום הראשון.
 
  • חשיפה מדויקת - עם פרסום בגוגל תוכלו לנתב לקהל לקוחות מבוסס מיקום ופרמטרים נוספים, בדיוק בזמן שבו קהל הלקוחות שלכם, מחפש את המוצר או שירות שלכם.
 
  • מעקב מדויק - אחרי פעולות המודעות והאפקטיביות שלהן, באמצעות דוחות מפורטים – תוכלו להבין ברגע אחד אם המודעה שלכם בגוגל משתלמת או לא, ולעצור או להמשיך את הקמפיין בכל רגע.
 
  • שליטה מלאה במימון המודעות - יש אפשרות לשנות פרמטרים ותקציבים ועוד בכל רגע נתון.
 
תוצאות חיפוש אורגניות בגוגל נקבעות אך ורק על פי הרלוונטיות לחיפוש המאוד ספציפי ואין אפשרות להשפיע עליהן באמצעות תשלום על מודעות ממומנות בגוגל. הקישורים הממומנים מופיעים לצד תוצאות החיפוש הטבעיות או מעליהן, והן לעיתים מודגשות בצבע. על מנת לבצע קידום אורגני בגוגל יש לבצע seo כלומר קידום אורגני של האתר, באמצעות תוכן איכותי, לינקים ואופטימיזציה של האתר למנוע החיפוש של גוגל.
הינה דוגמה לתוצאת חיפוש אורגנית בגוגל:
על מנת להמחיש את יתרונות הפרסום מסוג PPC ולהגיע ללקוחות רלוונטיים ככל האפשר והרבה יותר מהר כמובן, יש לבצע אופטימיזציה כלומר בחינת התוצאות ושיפור יחסי המרה של המודעה הממומנת בגוגל.
כמו כן המטרה באופטימיזציה של מודעות ממומנות בגוגל היא להפחית ככל האפשר את העלויות וההוצאות ולמקסם את הרווחים עם הפרסום ממומן של העסק בגוגל.

פרסום בגוגל - מחירים

בכל חיפוש של משתמש, Google Ads נערכת מכירה פומבית אוטומטית - (כמעין מכרז) בין מפרסמים שונים שבחרו לפרסם את ביטוי מילת המפתח אשר המשתמש מחפש. במכירה הפומבית נבחרות המודעות שיפורסמו וכן נקבע סדר המודעות, בהתבסס על ציון האיכות של המודעה המבוסס על רלוונטיות המודעה לחיפוש, כמו כן על העלות לקליק המקסימלית שהגדיר כל מפרסם ביחס למילת המפתח.

איך זה עובד?

לפני שמתחילים לבצע פרסום בגוגל רצוי לבצע מחקר מילות מפתח קודם, כדי להבין את כדאיות הפרסום, ואפשרויות ניתוב נכונות של הפרסום בגוגל.
   
למעלה בצד שמאל תוכלו לראות סמל בצורת מפתח שוודי עם הכיתוב - כלים והגדרות עמדו עם העכבר על הסמל ויפתחו לכם מגוון אפשרויות. למעלה בצד ימין תראו את הכלי לתכנון מילות מפתח - לחצו עליו ויפתחו לפניכם שני אפשרויות כמו בתמונה למעלה. בצד ימין תוכלו לגלות מילות מפתח חדשות - כלומר מגמות חיפוש, תחרות והצעות למילות מפתח משניות... ומצד שמאל תוכלו לקבל נפח חיפוש ותחזיות - כלומר רמת תחרות, מחירי קליק, ועוד נתונים על מילות המפתח שאותם אתם מעוניינים לחקור.
כאן בתמונה אתם יכולים לראות את המסך ממנו יוצאים לקמפיין חדש בגוגל. מצד ימין לחצו על קמפיינים ולאחר מכן לחצו על הפלוס הכחול על מנת התחיל קמפיין חדש.
לאחר שבחרתם לפתוח קמפיין חדש בגוגל יפתח לפניכם המסך הבא שהוא למעשה עוזר לכם לקבוע את יעד הקמפיין שלכם.
מתחת לכל ריבוע קיימות מספר אפשרויות מודעה.
  • רשת החיפוש - קמפיין שיציג מודעות ברשת החיפוש של גוגל כמו שראינו בתמונה למעלה כאשר המודעה הממומנת של גוגל מופיע או בצידי תוצאות החיפוש או למעלה בראש דף תוצאות החיפוש של גוגל מעל התוצאות האורגניות.
 
  • רשת המדיה - קמפיין שיציג מודעות טקסט או באנרים מסוג תמונה ברשת המדיה של גוגל, שמתפרסמת על פני אתרים מגוונים ושונים.
 
  • שופינג - קמפיין קניות הכולל תמונה ומחיר בתוצאות החיפוש הממומנות בגוגל.
 
  • וידאו - קידום סרטון YouTube כך שיופיע בתוצאות החיפוש במנוע החיפוש יוטיוב, או שיתנגן לפני סרטון אחר.
 

מטרות אפשריות לקמפיין בגוגל

לקמפיינים בגוגל יש כמה מטרות עיקריות. נתחיל ונמנה כמה מהן..

רימרקטינג - Remarketing

רימרקטינג היא שיטת פרסום בגוגל עם קמפיין ייחודי בגוגל המתמקד אך ורק בקהל שכבר ביקר באתר שלכם. באמצעות רימרקטינג ניתן להתמקד בגולשים שכבר ביקרו באתר של העסק, ועם זאת גלשו לאתרים של מתחרים שלכם לדוגמה.. במקרה כזה תרצו להציב להם מודעות פרסום ייחודיות עבורם שימשכו אותם חזרה להשלים עסקה או לבצע עסקה חוזרת.
 
גולשים עלולים להמשיך ולגלוש לאתרים נוספים בתחום של העסק שלכם מבלי לבצע רכישה או פניה מסיבות כה מגוונות. לרוב אין לעובדה הזו שום קשר לאטרקטיביות ההצעה של העסק שלכם, או למודעה שלכם בגוגל וליכולת ההמרה שלה. לכן, זה חשוב ביותר למשוך מחדש את הלקוחות הפוטנציאליים על ידי שיווק מחדש.
 
באמצעות קוד רימרקטינג, הקמפיין עוקב אחרי מבקרים באתר שלכם ומציב להם באנרים ומודעות נוספות ברשת המדיה של גוגל ובמנוע החיפוש של גוגל, על פי דרישתכם.

מודעות מונחי זנב ארוך בגוגל

כאן בתמונה אתם יכולים לראות בשורת החיפוש מונח חיפוש ארוך. לא כתוב רק משפחתון שהיא שאילתה כללית יותר, אלא משפחתון במודיעין עם חצר. כלומר החיפוש הוא יותר ארוך וספציפי.
 
מונחי חיפוש זנב ארוך בגוגל הם מונחי חיפוש בעלי רלוונטיות גבוה למוצרים או שירותים של תחום העסק שלכם, ועם זאת התחרות עליהם אינה גבוהה, מפני שנפח החיפוש שלהם קטן משמעותית ממונחי חיפוש מרכזיים ומתומצתים יותר. בדרך כלל מדובר על ביטויים ארוכים וספציפיים יותר שרוב הגולשים בגוגל אינם טורחים להקליד אותם או שרק חלק מזערי מהגולשים מקליד אותם בשורת החיפוש של גוגל.
למונחי חיפוש זנב ארוך יש תפקיד מוגדר בקמפיינים פירסומיים בגוגל, והוא להביא לכם תמורה מדויקת יותר באמצעות פרסום בגוגל. כאשר מפרסמים ספציפית יותר, אפילו שמונח החיפוש הוא ארוך, הפרקטיקה הזו מובילהלאחוז המרות גבוה יותר ומדויק יותר בדרך כלל, כיוון שהוא ממוקד יותר, ופונה לקהל מגובש יותר. הוספת מספר מונחי חיפוש זנב ארוך היא שיטת פרסום אטרקטיבית מכיוון שהיא מגדילה את החשיפה של הקמפיין אל מול הגולשים הרלוונטיים ביותר לאותן מילות מפתח, עם הרבה פחות תחרות, מה שצפוי להוביל לחיסכון בהוצאות פרסום ולקליקים רלוונטיים חשובים בעלות קליק נמוכה.
ניתן לאתר בקלות מונחי חיפוש זנב ארוך עם כלי מתכנן מילות המפתח של גוגל. כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לכלי מתכנן מילות המפתח. להקליד 2-3 ממילות המפתח המייצרות את הכי הרבה קליקים בשורת "רעיונות למילות מפתח" ומקבלים רשימה של מונחי חיפוש רלוונטיים לקמפיין.

פרסום על מילות מפתח של מתחרים בגוגל

קמפיינים עם מונחי חיפוש הכוללים את שמות המתחרים שלכם, יכולים להוות שיטת שיווק ליצירת תחרותיות שמדגישה את היתרונות בעסק שלכם לעומת מתחרים. גולשים המקלידים את שמות המתחרים העסקיים שלכם הם ככל הנראה גולשים המחפשים את מה שיש לעסק שלכם להציע והם פשוט לא יודעים שיכול מאוד להיות שההצעה של העסק שלכם הרבה יותר אטרקטיבית עבורם.
 
שיטת הפרסום של הקמת קמפיין ממוקד מונחי חיפוש מתחרים, הינה פופולארית כמובן, וזאת כיוון שהיא מייצרת לעסקים בתחומים שונים קליקים רלוונטיים נוספים בעלות נמוכה בהרבה. קמפיין מסוג "המתחרים" יכול להיות דרך נוספת מצוינת למערך הקמפיינים של העסק שלכם, ואם אתם תוהים לגבי חוקיות הקמפיין אז היו רגועים. קמפיין מסוג המתחרים הוא חוקי לחלוטין, כל עוד אתם לא מציינים את שמות המתחרים במודעת הפרסום שלכם.

פרסום ממומן בדואר ג'ימייל – הדואר האלקטרוני הנפוץ בעולם.

שיטת פרסום נוספת שיכולה להיות תוספת מאוד אפקטיבית וחיונית ביותר למערך הקמפיינים של העסק שלכם, היא פרסום ממומן בג'ימייל. קמפיין פרסום בג'ימייל מדוור לבעלי דואר ג'ימייל, הממוקדים בעזרת מגוון פרמטרים במערכת גוגל אדס. למעשה מדובר בהודעות אימייל ללקוחות פוטנציאלים של המוצרים או של השירותים שברצונכם לפרסם. בנוסף למיילים שיווקיים, ניתן להציב מודעות פרסום במערכת המשתמש של ג'ימייל.  

חשוב לדעת!

גוגל היא ענקית החיפוש ברשת, ובנוסף גם האתר הנצפה ביותר בעולם, ובישראל בפרט. עם נתוני גלישה גבוהים ומרשימים, המחייבים כל בעל עסק באשר הוא להקדיש זמן, אמצעים וחשיבה אסטרטגית יצירתית על מנת להביא למקסימום את כוח הפרסום של גוגל ולנכס אותו על מנת להעצים את הפעילות העסקית.  
  • יותר מ 35,000 פעולות חיפוש מתבצעות בגוגל מדי שנייה.
  • יותר מ 3 מיליארד פעולות חיפוש מתבצעות מדי יום בגוגל.
  • יותר מ 85% מהגולשים בישראל מבצעים מדי יום 15 -120 חיפושים.
 
לפני שאתם מתחילים את מסע הקמפיינים שלכם בגוגל, מה חשוב שתדעו?!

קיימים שני סוגי חשבונות פרסום ממומן בגוגל:

1. חשבון פרסום רגיל – מתאים לעסק יחיד.
2. חשבון מנהל מסוג MCC, ראשי תיבות של My Client Center – מתאים לסוכנויות פרסום, או מפרסמים שמנהלים קמפיינים ללקוחות, או בעלי מספר אתרים אותם הם שואפים לפרסם. היתרון הגדול של חשבון MCC הוא שבכניסה אחת לחשבון הגוגל אדס אתם יכולים לנהל מספר גדול של קמפיינים וחשבונות גוגל אדס.
     
מוכנים להתחיל את הקמפיין שלכם ברשת החיפוש?
סרטוני הדגמה
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)