התחום שחיפשת מצריך בדיקה אישית
אחד מאיתנו ישמח לעזור ולבדוק עבורך את פוטנציאל הפרסום בגוגל לפי מונח החיפוש

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצה לשוחח?
פנה אלינו
מתחילים עכשיו לפרסם בגוגל!
השאר פרטים ואחד מאיתנו ישמח לתת לך ייעוץ

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצים ייעוץ? צריכים עוד הכוונה?
השאירו פרטים בטופס ואחד מאיתנו ישמח לעזור

פרסום בוויז – Waze

פרסום לפי מיקום בוויז - Waze אפליקציית הניווט המובילה בעולם

משיכת לקוחות חמים
מגוון אפשרויות פרסום במחירים משתלמים
פרסום ממוקד לפי מיקום
פרסום בוויז היא שיטת פרסום מבוססת מיקום, אפקטיבית ביותר שמוכיחה את עצמה על בסיס יומיומי ומביאה פיזית לקוחות לעסקים. וויז היא למעשה אפליקצית ניווט הפופולארית ביותר והמובילה בעולם מבין אפליקציות ניווט נוספות כגון גוגל מפות.
 
זה כבר הפך לנורמה יומיומית בקרב נהגים. נכנסים לאוטו ופשוט מדליקים את האפליקציה של וויז ולאחר שיש יעד מוגדר יוצאים לדרך. וויז מהווה כיום לא רק אפליקציית ניווט שימושית, אלא גם אביזר לנהיגה בטוחה יותר. עם השנים נוצר ל-Waze קהל מעריצים של יותר מ-2 וחצי מיליון משתמשים, ויותר מ- 800 אלף מדי יום. Waze לא רק משמשת ועוזרת בניווט הנסיעה אלא גם מודיעה לנהגים בכל חלקי הארץ, איפה יש פקקים, עומסי תנועה וכו, ובכך תוך ניווט חכם, הנהג יודע מאיזה דרכים להימנע ולתכנן את הנסיעה שלו ביתר יעילות.
 
כיוון שהיא מהווה פתרון בטיחותי בנושא התניידות, אפשר לנכס אותה ככלי שיווקי יומיומי פעיל, ויעיל במיוחד.
הפופולריות של וויז יכולה לחולל פלאים לכמות המכירות שלכם!!

Waze Israel

אין ספק בכלל שפרסום בוויז זו הזדמנות למשוך את תשומת ליבו של הנהג הישראלי, בזמן שהוא במצב של המתנה - ברמזור או מעבר חציה וכו. כך, בדרך זו, הנהג מגיע להחלטה מהירה יותר וספונטנית ובמקרה הצורך מגיע לבית העסק שלכם, להתרשם או לרכוש תוך מספר דקות. השימוש ב Waze ככלי שיווקי עבור העסק שלכם, הינו מבוסס מיקום בזמן אמת. שיטות שיווק מבוססות מיקום בזמן אמת, הופכות ליותר ויותר נפוצות כיוון שהן מוכיחות את עצמן כל פעם מחדש כיעילות מאוד. זו דרך אסטרטגית חכמה, לחשוף את העסק שלכם ללקוחות פוטנציאלים רלוונטיים, וכך גם להעלות את כמות המכירות בעסק. מדובר על פרסום לנהגים, אך לא רק.
 
השימוש בוויז נובע לפעמים מהצורך של אנשים לא מקומיים (וגם כאלו שמגיעים בתחבורה ציבורית למשל) להתמצאות בעיר שהם לא מגיעים אליה הרבה או בכלל לא ולנווט בשימוש מכוון באפליקציה על מנת למצוא בית עסק בתחום מסוים, שהם מעוניינים להתרשם ממנו. חיפושים מסוג זה נפוצים בתחום האופנה, המסעדנות, הריהוט ועוד..
 
מכך ניתן להבין את הפוטנציאל השיווקי שהלקוח עצמו כבר מתמצא בו באופן יומיומי, וכבר משתמש באפליקציה על מנת למצוא מוצרים ושירותים בתחומים מגוונים, ולא רק על מנת לנווט ליעדי הגעה בלבד.
 
במיוחד אם הנכם עסקים המציעים שירותים או מוצרים במחירים תחרותיים, פרסום בוויז פותח לכם אפשרות להגיע לקהל יעד שמחפש אתכם ספציפית ובזמן שהוא מעוניין כבר לבצע רכישה!

יתרונות ומאפיינים מרכזיים:

  • פרסום ממוקד מבוסס מיקום - פרסום המתמקד במי שנמצא כרגע באזור העסק שלכם וקרוב לוודאי יגיע תוך מספר דקות אל בית העסק.
 
  • לקוחות ספונטניים חמים - לרוב לקוחות שמגיעים ספונטנית דרך הוייז הם לקוחות חמים.
 
  • אפשרות לפרסום מסיבי - בוויז קיימות אפשרויות פרסום לנהגים בתשלום, שמבליטות את העסק שלכם ברגע שמשתמשים מתקרבים לאזור בית העסק שלכם.
 
  • מידע מיידי - ניתן לדעת בזמן אמת כמה לקוחות פוטנציאלים קיימו אינטראקציה עם המודעה שלכם.
 
כדי לאפשר לכם להתמודד עם המתחרים ולהגיע אל כל אחד מהצרכנים השונים, אפליקציית Waze מציעה לכם להציג נקודת סימון במפות הדרכים שלה. כאשר משתמשי האפליקציה מתקרבים לנקודת הציון שסימנתם כעסק מיד יופיע לפניהם אייקון שמסמן את מיקום העסק שלכם, יחד עם לוגו החברה.
 
זה לא הכול! ברגע שמשתמשים ילחצו על האייקון לקבלת פרטים נוספים, ייפתח באנר פרסומי שיציג את לוגו העסק שלכם, ומידע נוסף כמו אתר האינטרנט של החברה, טלפון להתקשרות ושעות הפעילות של העסק.

שימוש פרסומי חכם בוייז

כשמדובר על פרסום עסק ב- Waze הפרסומים יכולים להיות קשורים בתחום הרכב עצמו, כמו למשל עסק לשטיפת מכוניות, מוסך וכו. אך לא רק בתחום הרכב היעילות של פרסום באפליקצית וויז יכול להיות יעיל ואפקטיבי. חנויות פרחים, עסקים בתחום האופנה, סופרים, מסעדות ובתי קפה ואף מוסדות. כל אלה יכולים ליהנות מלקוחות ספונטניים משלמים באמצעות אפשרויות הפרסום של וויז.

איך זה עובד?

עם ווייז כל עסק יכול להקים קמפיין, ממש בדומה להקמת קמפיין בכל פלטפורמת פרסום אחרת. מעבר לסימוני המפה שמציעה חברת ווייז לקהל המפרסמים שלה, קיימת אפשרות פרסום בוייז שהיא מאסיבית יותר באמצעות הבלטה של העסק שלכם באפליקציה.
 
פרסום בוויז מאפשר לכם לבלוט משמעותית על מסך המשתמשים ברגע בו הרכב בהם הם נוהגים נמצא במצב עצירה כמו ברמזור למשל, (בטווח קילומטרים קבוע מראש), מבית העסק שלכם.
 
הפרסום אינו חוסם את מסך האפליקציה לחלוטין כמו אותן פרסומות מטרידות באתרים בהם הפרסום הוא על כל המסך, אלא מוביל להופעת באנר פרסומי על פחות מחצי מהמסך. בכך תוכלו למשוך את תשומת לבם של הנהגים למבצעים, הטבות ולכל פעילות עסקית אחרת שאתם רוצים להציג ושקשורה בעסק שלכם.
 
חשוב לציין כי במידה וישנם כמה מפרסמים הפועלים באותו אזור גיאוגרפי, למחיר אין חשיבות בכל הנוגע לרוטציה. מנוע הפרסום של Waze מציג את המפרסמים ברוטציה שווה.

אין כמעט נהג שלא משתמש ב-Waze

לכן ראוי וכדאי מאוד לבעלי עסקים לנכס את אפשרויות הפרסום בוויז לטובת העסק שלהם ולהגיע לקהל לקוחות רחב ורלוונטי מבחינת מיקום. פרסום בוויז מאפשר לכם להופיע באפליקציה כדי להקל על לקוחות להגיע לבית העסק שלכם או להגיע להתרשמות ראשונית מהעסק שלכם בקלות ובמהירות.

אפשרויות הפרסום בוויז

ל-WAZE יש מגוון אפשרויות פרסום. אחת מהן היא סיכות ממותגות בכתובת של העסק והיא חינמית לחלוטין.
 

אפשרויות פרסום נוספות בוויז הן בתשלום וכוללות בתוכן את הפרסומים הבאים:

  1. כרטיס עסק: כרטיס עסק על המפה: לוגו, באנר, אתר, טלפונים, תיאור,שעות פתיחה וכד'.
 
  1. באנר קופץ: כמו בהסבר שלמעלה - באנר פרסום שקופץ ומושך את תשומת לב הנהג, בנסיעה הקרובה לבית העסק (בעצירה כמובן כגון רמזור מעבר חציה וכדומה).
 
  1. מודעה בתוצאות החיפוש: בעת חיפוש שם העסק, תופיע מודעה ממומנת של שם העסק בדומה למודעות גוגל אדס.
 
  1. סיכת פרסום במפה: סיכת לוגו – הסיכה תופיע לנהגים הנוסעים באזור בית העסק שלכם, ברגע שהנהג ביצע לחיצה על הסיכה, היא תוביל את הנהג לכרטיס שלכם ופרטי העסק שלכם.
 

חשוב לדעת!

וויז היא אפליקציה ולכן היא עובדת יותר טוב באמצעות שימוש במכשיר נייד. כאשר מפרסמים בוויז יש לקחת בחשבון שהשימוש הנפוץ בקרב משתמשים הוא באמצעות הנייד. עם זאת את הפרסום בוויז עדיף כמובן לעשות דרך מחשב, בצורה מקצועית והבנה בממשק הפרסום של וויז.
תגיות:
מוכנים להתחיל את הקמפיין שלכם ברשת החיפוש?
סרטוני הדגמה
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)