התחום שחיפשת מצריך בדיקה אישית
אחד מאיתנו ישמח לעזור ולבדוק עבורך את פוטנציאל הפרסום בגוגל לפי מונח החיפוש

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצה לשוחח?
פנה אלינו
מתחילים עכשיו לפרסם בגוגל!
השאר פרטים ואחד מאיתנו ישמח לתת לך ייעוץ

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצים ייעוץ? צריכים עוד הכוונה?
השאירו פרטים בטופס ואחד מאיתנו ישמח לעזור

פרסום ביוטיוב – Youtube

מגוון אפשרויות פרסום ברשת הוידאו המובילה בעולם - Youtube

אם תמונה אחת שווה אלף מילים, כמה שווה וידאו?

מגיעים ליותר לקוחות פוטנציאלים באמצעות פרסום ב-Youtube - רשת הוידאו הגדולה בעולם!

אם בעבר הדרך היחידה להגיע לקהל באמצעות וידאו היתה דרך הטלוויזיה- מדיום השמור למפרסמים גדולים בלבד, היום בזכות יוטיוב זה כבר הרבה יותר פשוט, חכם וגם הרבה יותר משתלם. אז אם גם אתם כל הזמן נתקלים במודעות כשאתם צופים בסרטונים ביוטיוב ותוהים איך זה עובד? כמה זה עולה ואיך מתחילים? 

המאמר הזה בשבילכם!

יתרונות ומאפיינים מרכזיים:

  • מיתוג והעלאת מודעות
  • מודל תשלום משתלם ונח
  • תשומת לב וקשב גבוה
  • מגוון סוגי מודעות לפי מטרה
  רגע לפני שנרד לעיקר, הנה קצת רקע על Youtube כפלטפורמת פרסום. לאלו מכם שלא יודעים, Youtube שייכים ל-Google. הנל רכשו את החברה בשנת 2006 והפרסום בשניהם מנוהל מאותו מקום דרך Google Adwords  כך שאפשר לנהל את הפרסום בשתי הפלטפורמות במקום אחד.  עם השנים הפך Youtube למעצמת על עם אינספור תכנים החל מקליפים, שידורים חיים, חדשות, סרטים, בלוגים ועוד.  כיום יוטיוב מהווה פלטפורמת פרסום מדהימה עם אפשרויות הפרסום מהמתקדמות והחכמות ביותר בעולם בה כל אחד לפרסם - בכל תקציב.  אז בואו נתחיל!

 איך זה עובד?

יש כמה פורמטים בהם ניתן לפרסם ביוטיוב, אתם ודאי כבר מכירים אותם מחווית הצפייה שלכם בסרטונים באתר. אז בואו נעיף מבט אל מאחורי הקלעים ונכיר את סוגי המודעות והאפשרויות העומדות בפנינו כמפרסמים ב-YouTube.

 

מודעות שניתן לדלג עליהן:

 

מודעות שניתן לדלג עליהן מאפשרות למפרסם לשלם רק על מי שהראה עניין במסר הפרסומי. 

YouTube מציעים מודל תשלום חכם הנקרא True View כלומר "צפייה אמיתית".  

לאחר חמש שניות יהיה לצופה אופציה לדלג על המודעה או להמשיך ולצפות בה במידה ועוררתם בו עניין, והיופי הוא שמשלמים רק על אלו שהראו עניין והמשיכו לצפות במודעה!

 

מודעות שלא ניתן לדלג עליהן:

 

מודעות שלא ניתן לדלג עליהן מאפשרות למפרסם להעביר את המסר במלואו.

הסרטון שלכם צריך להיות באורך של 15 שניות או פחות והוא יתנגן לפני, אחרי או במהלך סרטון אחר ולצופה לא תהיה אפשרות לדלג על המודעה שלכם. מודל התשלום למודעה בפורמט זה הוא CPM כלומר בכל פעם שהמודעה שלכם מגיעה ל-1000 חשיפות תחויבו בתשלום. 

 

מודעות בתוצאות החיפוש:

 

הסרטון שלכם יקודם בתוצאות החיפוש או בדף הבית של יוטיוב ליד סרטונים דומים או מאותו תחום עניין. 

מודל התשלום הוא CPC כלומר תשלום על כל בן אדם שבחר לצפות בסרטון והקליק עליו. 

 

מודעות באמפר:

 

מודעות באמפר הן בעצם סרטונים קצרים באורך של עד 6 שניות בלי אופציה לדילוג. מודל התשלום לפרסום מודעות באמפר הוא CPM ומודעות מסוג זה מצוינות להעלאת מודעות למותג שלכם. 

חשוב לדעת: 

בין אם יש לכם כבר סרטון או שאתם צריכים ליצור אחד מאפס, YouTube מציעים את השירותים של מגוון פלטפורמות קריאטיביות פשוטות ויעילות ליצירת המודעה שלכם. כמובן שאין כמו לתת לאיש מקצוע לבנות עבורכם סרטון מגניב ומושך אך זהו פתרון נחמד. 

מוכנים להתחיל את הקמפיין שלכם ברשת החיפוש?
סרטוני הדגמה
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (עדיין לא ביצעת דירוג)