התחום שחיפשת מצריך בדיקה אישית
אחד מאיתנו ישמח לעזור ולבדוק עבורך את פוטנציאל הפרסום בגוגל לפי מונח החיפוש

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצה לשוחח?
פנה אלינו
מתחילים עכשיו לפרסם בגוגל!
השאר פרטים ואחד מאיתנו ישמח לתת לך ייעוץ

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצים ייעוץ? צריכים עוד הכוונה?
השאירו פרטים בטופס ואחד מאיתנו ישמח לעזור

פרסום במייל – Gmail

פרסום בדואר אלקטרוני ג'ימייל Gmail

חשיפה גבוהה
קהל איכותי ואינטלגנטי
מחירי פרסום משתלמים
פרסום במייל זוהי דרך שיווקית לגשת אל הלקוח באופן רשמי ומדויק. אנחנו מכירים את הדואר האלקטרוני כמעט מאותו יום שאנחנו מכירים את האינטרנט, וקשה לנו לדמיין כיצד היינו מסתדרים ללא חשבון ה- Gmail שלנו.
 
קמפיין פרסום ממומן בג'ימייל - GSP הוא קמפיין שמתנהל בדיוור מיוחד למשתמשים במייל של גוגל ב-Gmail. הכלי הזה עלה לאוויר לפני מספר שנים וכיום הוא מהווה את אחת משיטות השיווק החדשניות והיעילות ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי.
 
מדובר בסוג מודעה ייעודי למפרסמים שמופיע אך ורק בלשונית קידום מכירות בתיבת הדוא"ל של הגולש, כאשר המייל מסומן בצבע צהוב ניתן להבחנה משאר המיילים הרגילים.

יתרונות ומאפיינים מרכזיים:

  • מידע שאי אפשר לפספס - משתמשי ג'ימייל נכנסים לחשבון שלהם לפחות פעם ביום, ואם יש לכם מסר חשוב להעביר להם בנוגע לעסק שלכם, זהו הזמן הטוב ביותר לעשות זאת.
 
  • מודעה מותאמת - מודעה המאפשרת כמה סוגים של שיטות פרסום כגון: מודעת תמונה, מודעת באנר עם הנעה לפעולה, או אפילו דף נחיתה שלם. כל אלו יכולים לכלול תוכן שיווקי מגוון ומידע מפורט המותאם למטרת הפרסום והתוצאות המיוחלות.
 
  • הפופולריות של ג'ימייל - פרסום בג'ימייל מהווה את שיטת הפרסום במייל האפקטיבית ביותר מסוגה, כיוון שג'ימייל הוא הדואר האלקטרוני הנפוץ בארץ ובעולם כולו.
 
אפשר לכנות קמפיין GSP כפרסום המבוסס על חשיפות. הסיבה לכך היא שהגולש נחשף למודעה מבלי להתעניין בעצמו במוצר או השירות אותו אנחנו מציעים לו. כשאנחנו מפרסמים מודעה בג'ימייל היא יכולה להיראות כמייל מן השורה בג'ימייל וניתן למקד את הפרסום לפי קהל היעד על פי פילוחים והגדרות קהל יעד שונות, בדומה למודעות גוגל בתוצאות החיפוש או מודעות ממומנות בפייסבוק.
 
היתרון בפרסום במייל הוא גם חיסכון בעלויות הפרסום, מודל התשלום לפרסום בג'ימייל הוא CPC עלות לפי קליק כמו מודעת טקסט בגוגל חיפוש. המפרסם ישלם רק במידה והמייל נפתח על ידי הגולש, כלומר במידה ומישהו הקליק על המודעה הממומנת בג'ימייל ולא עבור חשיפה.
 
לא רק שהתשלום יהיה רק עבור פתיחת המודעה על ידי הגולש, החיסכון הנוסף, הוא בעלויות במחיר די נמוך שמגיע לכמה אגורות פר הקלקה על מודעה ב-Gmail. פרסום ממומן בג'ימייל יכול להוות דרך שיווקית טובה, גם למי שלא רוצה להשקיע סכומים גדולים על פרסום ממומן בגוגל בפרט או פרסום באינטרנט בכלל.

איך זה עובד?

המודעה מוצגת תחת לשונית קידומי מכירות בתיבת ג'ימייל כאשר היא מכווצת. הגולש יהיה יכול לשמור את המודעה על ידי לחיצה על סימן הכוכב, ובכך המודעה תעבור מרשימת המיילים השיווקיים לרשימת המיילים הנכנסים. בנוסף אם המייל היה איכותי ותפס את תשומת ליבו של הגולש הוא יוכל להעביר את המודעה המודעה שלכם למייל אחר, של חבר וכו..
 
אפשרויות המיקוד הקיימות בפרסום במייל, הן אותן אפשרויות שגוגל אדס מציע לפרסום ברשת המדיה וכוללות בתוכן אפשרויות פילוח לפי – מילות מפתח, דמוגרפיה ונושאים:
 
  • נושאים - ניתן להציג את המודעות עבור משתמשים בעלי תחומי עניין בנושא מסוים שהגדרנו מראש, ושהם קשורים לתחום העסק, המוצר או השירות שלנו.
 
  • מילות מפתח - אפשר להוסיף מילות מפתח רלוונטיות לתוכן בג'ימייל כך שהמודעות יופיעו בפני קהל רלוונטי.
 
  • דומיינים - דומיינים של מתחרים. האפשרות להוסיף דומיינים של מתחרים כמילות מפתח.
 
  • דמוגרפי - ניתן להציג את המודעות עבור משתמשים תואמי הגדרות של מין, גיל וכו
 

התאמה למובייל

  מיליוני אנשים מציצים במהלך היום במיילים שלהם באמצעות מכשירים ניידים, מחשבים ניידים, וטאבלטים כאשר הם נמצאים בבית, בעבודה, בטיול או אפילו תוך כדי מפגש חברתי כזה או אחר. לכן, לא משנה באיזה סוג מכשיר מדובר, הגולשים בודקים את המייל שלהם לפחות מספר פעמים במהלך היום. לכן המודעות בג'ימייל הינן מותאמות בצורה מושלמת, לכל מקום בו הן יהיו מוצגות– מחשב, טאבלט, מכשיר נייד וכו.  

חשוב לדעת!

דרך גוגל אדס מפרסמים יכולים לפרסם ברשת המדיה, גם בדואר אלקטרוני. פרסום בג'ימייל מאפשר למפרסם להציב מודעות פרסום בתוך מערכת הדואר האלקטרוני של גוגל ובכך לשלוח ללקוחות פוטנציאליים מייל פרסומי ללא הצורך בתהליך בנייה ויצירה מראש של רשימות תפוצת לקוחות. מיקוד הפרסום מבוסס על מגוון רחב ומגוון של מאפייני משתמשים כמו בכל קמפיין פרסום אחר ברשת המדיה של גוגל..
 
עסקים רבים בישראל מנכסים לעצמם כיום את אפשרויות הפרסום בג'ימייל על מנת לייצר באז' ועניין בקרב קהלי יעד רלוונטיים למוצרים והשירותים שהם מציעים, כל זאת במטרה להגדיל את התנועה לאתר של לקוחות פוטנציאליים ובכך לקדם משמעותית את האתר שלהם אורגנית בגוגל, ובנוסף להציע מבצעים מיוחדים אטרקטיביים שקורים בעסק שלהם.
תגיות:
מוכנים להתחיל את הקמפיין שלכם ברשת החיפוש?
סרטוני הדגמה
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)