רשת המדיה של גוגל - Google Display Network היא רשת של אתרי שותפים מכל העולם - Google Partners. רשת המדיה עוזרת למפרסם להגיע לקהל יעד ממוקד לפי מילות מפתח, תחומי עניין וקטגוריות על ידי פרסום מודעות באנרים בזמן שהם גולשים באתרים האהובים עליהם ברחבי האינטרנט. לדוגמא באנר במייל או ביוטיוב ובמעל 2 מליון אתרים נוספים ביותר מ100 מדינות ברחבי העולם. באמצעות כלי פרסומי זה ניתן להגיע ליותר מ-80% מהגולשים באינטרנט עם מסר רלוונטי וממוקד. בפרסום דרך ה-GDN, אתם יכולים לייצר אינספור סגנונות של פרסומות ולרבות פרסומות המבוססות על תוכן, וידאו ותמונות באנרים. במאמר זה נתמקד במודעות באנרים, שיפורסמו ברחבי רשת המדיה של גוגל ולרבות באתרים מותאמים, שלגוגל יש נגישות בלתי-מוגבלת אליהם, ומתקשרים לנושא הפרסומת עצמו.
רשת המדיה של גוגל ובראשי תיבות GDN מתוכננת לעזור למפרסם להגיע לקהל היעד הרלוונטי. בזכות אפשרויות טרגוט מתקדמות יכול המפרסם להגיע לקהל היעד שלו בדיוק בזמן הנכון ובמקום הנכון. אפשר לפרסם באנרים ברחבי האינטרנט לכל האנשים שביקרו כבר באתר. כך שלאחר שביקרו באתר פעם אחת הם ימשיכו להיחשף לפרסום שלנו.
באנרים הם דרך מושכת וקלילה לתקשר עם הקהל, ישנם כמה סוגי באנרים:
לעומת פרסום ברשת החיפוש של Google, שם הקהל מחפש כבר שירות או מוצר ספציפי, רשת המדיה מאפשרת למפרסם לתפוס את תשומת ליבו של הגולש לפני שהוא חיפש את השירות או המוצר המדובר וההפך - לאחר שמישהו כבר נחשף וביקר באתר המפרסם או באתרים אחרים מאותו תחום, הוא ימשיך להיחשף לכך שוב ושוב ויקבל "תזכורת" לאותו מוצר שעניין אותו. קמפיין רימרקטינג כזה יכול להיות אלמנט מפתח אסטרטגיית הפרסום הכוללת.
בנוסף ניתן למדוד את תוצאות הפרסום בצורה מעמיקה, לדוגמא: איזה אתרים באיזה דפים המודעה מופיעה, איזה מודעות קיבלו הכי הרבה קליקים ואיזה אתרים מייצרים ערך המקסימלי תמורת עלות מינימלית.