התחום שחיפשת מצריך בדיקה אישית
אחד מאיתנו ישמח לעזור ולבדוק עבורך את פוטנציאל הפרסום בגוגל לפי מונח החיפוש

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצה לשוחח?
פנה אלינו
מתחילים עכשיו לפרסם בגוגל!
השאר פרטים ואחד מאיתנו ישמח לתת לך ייעוץ

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצים ייעוץ? צריכים עוד הכוונה?
השאירו פרטים בטופס ואחד מאיתנו ישמח לעזור

פרסום באנרים באתרים – פרסום ב-GDN

פרסום באנרים באמצעות רשת המדיה של גוגל - GDN

רשת המדיה של גוגל - Google Display Network היא רשת של אתרי שותפים מכל העולם - Google Partners. רשת המדיה עוזרת למפרסם להגיע לקהל יעד ממוקד לפי מילות מפתח, תחומי עניין וקטגוריות על ידי פרסום מודעות באנרים בזמן שהם גולשים באתרים האהובים עליהם ברחבי האינטרנט. לדוגמא באנר במייל או ביוטיוב ובמעל 2 מליון אתרים נוספים ביותר מ100 מדינות ברחבי העולם. באמצעות כלי פרסומי זה ניתן להגיע ליותר מ-80% מהגולשים באינטרנט עם מסר רלוונטי וממוקד. בפרסום דרך ה-GDN, אתם יכולים לייצר אינספור סגנונות של פרסומות ולרבות פרסומות המבוססות על תוכן, וידאו ותמונות באנרים. במאמר זה נתמקד במודעות באנרים, שיפורסמו ברחבי רשת המדיה של גוגל ולרבות באתרים מותאמים, שלגוגל יש נגישות בלתי-מוגבלת אליהם, ומתקשרים לנושא הפרסומת עצמו.

 

יתרונות ומאפיינים מרכזיים:

    • מודעות רספונסיביות: מתאימות את עצמן מאתר לאתר 
    • תפיסת תשומת ליבו של הגולש בשלב מוקדם יותר של הפאנל
    • פרסום באתרים מובילים בארץ ובעולם
 

איך זה עובד?

רשת המדיה של גוגל ובראשי תיבות GDN מתוכננת לעזור למפרסם להגיע לקהל היעד הרלוונטי. בזכות אפשרויות טרגוט מתקדמות יכול המפרסם להגיע לקהל היעד שלו בדיוק בזמן הנכון ובמקום הנכון. אפשר לפרסם באנרים ברחבי האינטרנט לכל האנשים שביקרו כבר באתר. כך שלאחר שביקרו באתר פעם אחת הם ימשיכו להיחשף לפרסום שלנו. 

באנרים הם דרך מושכת וקלילה לתקשר עם הקהל, ישנם כמה סוגי באנרים: 

  • מודעת "native": מודעה רספונסיבית הנראית חלק מהמידע באתר ומתאימה את עצמה מאתר לאתר. המודעה תשתלב בפונט ובתחושה של האתר בו היא מופיעה.
  • באנר תמונה: מודעת תמונה מעוצבת שתופיע ברשת המדיה. 
  • באנר ב-Gmail: מודעות ארוכות המופיעות בראש העמוד מעל האינבוקס. 
 

מה חשוב לדעת על פרסום באנרים ברשת המדיה של גוגל?

לעומת פרסום ברשת החיפוש של Google, שם הקהל מחפש כבר שירות או מוצר ספציפי, רשת המדיה מאפשרת למפרסם לתפוס את תשומת ליבו של הגולש לפני שהוא חיפש את השירות או המוצר המדובר וההפך - לאחר שמישהו כבר נחשף וביקר באתר המפרסם או באתרים אחרים מאותו תחום, הוא ימשיך להיחשף לכך שוב ושוב ויקבל "תזכורת" לאותו מוצר שעניין אותו. קמפיין רימרקטינג כזה יכול להיות אלמנט מפתח אסטרטגיית הפרסום הכוללת. 

בנוסף ניתן למדוד את תוצאות הפרסום בצורה מעמיקה, לדוגמא: איזה אתרים באיזה דפים המודעה מופיעה, איזה מודעות קיבלו הכי הרבה קליקים ואיזה אתרים מייצרים ערך המקסימלי תמורת עלות מינימלית. 

מוכנים להתחיל את הקמפיין שלכם ברשת החיפוש?
סרטוני הדגמה
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)