התחום שחיפשת מצריך בדיקה אישית
אחד מאיתנו ישמח לעזור ולבדוק עבורך את פוטנציאל הפרסום בגוגל לפי מונח החיפוש

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצה לשוחח?
פנה אלינו
מתחילים עכשיו לפרסם בגוגל!
השאר פרטים ואחד מאיתנו ישמח לתת לך ייעוץ

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצים ייעוץ? צריכים עוד הכוונה?
השאירו פרטים בטופס ואחד מאיתנו ישמח לעזור

קמפיין מתוזמן להצגת מודעות

פרסום ממוקד בגוגל לפי מועדי פעילות העסק, קמפיין מתוזמן להצגת מודעות לפי שעות וימים

חיסכון בעלויות הפרסום
פרסום ממוקד לפי זמנים
תזמון הצגת מודעות בגוגל הוא כלי הכרחי לעסקים. מדובר בכלי חשוב שיכול לחסוך הרבה כסף ולייעל את הפרסום. לכן, מן הראוי שנקדיש לו הסבר מפורט הממחיש בדיוק איך זה עובד, מדוע כלי זה חשוב כל כך ומה חשוב לדעת לפני שמשתמשים בו. יתכן שתרצו שהמודעה שלכם בגוגל תופיע 24/7 בכל פעם שלקוח פוטנציאלי מחפש את אחת ממילות החיפוש הרלוונטיות לפרסום שלכם. אך אם יש לכם עסק עם שעות פעילות מוגדרות וקבלת פניות בעשר בלילה ובשבת לדוגמא זה לא רלוונטי. כדאי שהמודעות שלכם יוצגו בהתאם לשעות הפעילות של העסק שלכם.   כברירת מחדל, קמפיין פרסום בגוגל מוגדר לפעול כל היום. תזמון הצגת מודעות בגוגל עוזרת לכם לחסוך בעלויות הפרסום בכך שהיא מונעת פרסום שאינו רלוונטי. עם הגבלת שעות פרסום בגוגל תוכלו לפרסם אך ורק בשעות ובימים שתבחרו ובכך לנצל את תקציב הפרסום בצורה אפקטיבית.בנוסף תוכלו להקטין או להגדיל ולהתאים את הצעות המחיר שלכם בגוגל אדס, לפי ימים ושעות ספציפיות.

יתרונות ומאפיינים מרכזיים:

  • ניתוב מלוטש יותר על פי זמנים - קרוב לוודאי שקהל היעד שלכם מחפש מושגים בתחום העיסוק שלכם בשעות מסוימות במהלך היום יותר מבשעות אחרות. במקרה ששעה מסוימת במהלך היום היא יותר רלוונטית מבחינה שיווקית עבור העסק שלכם, כמובן שתרצו לפרסם בשעה זו ואף להציע ביד יותר גבוה, על מנת לשפר את אחוזי ההמרה מהמודעה המפורסמת שלכם בגוגל.
 
  • חיסכון בעלויות הפרסום - במקרה ואתם עוסקים בתחום המספק שירות מעכשיו לעכשיו, כמו למשל מנעולן וכו אין סיבה שמודעות בגוגל שלכם ימשיכו להתפרסם בשעה שאינכם בתפקיד, כיוון שסביר להניח שהלקוח לא יחכה עד למחר במידה וירצה לשכור את שירותכם. החיסכון בעלויות הפרסום שלכם בגוגל, נובע מהשליטה בתזמון המודעות בגוגל לפי בחירתכם.
 
נניח שאתם מנהלים עסק בתחום הסיורי כלבים בתל אביב. וכשצפיתם בביצועי המודעה שלכם באזור 'יום ושעה' - בדף לוח הזמנים של המודעות, שמתם לב שהמודעות שלכם משיגות את התוצאות הטובות ביותר בין השעות 9 ל -11 בבוקר בימי שלישי. גוגל מאפשרת לכם להחליט ולהתאים את לוח הזמנים של המודעות שלכם כך שבימי שלישי המודעות יופיעו רק בין השעות 9 - 11 בבוקר. כך למעשה אתם יכולים למקסם את אחוזי ההמרה שלכם מהמודעות, באמצעות הגבלת שעות פרסום בגוגל.

איך זה עובד?

אתם יכולים להתאים את הצעות המחיר שלכם לימים ושעות ספציפיות. על ידי קביעת התאמות של הצעות מחיר - ההוצאות שלכם על קליקים בודדים עשויות להשתנות, אך התקציב היומי הכולל שלכם לא ישתנה.
נניח ואתם מנהלים עסק סיורי כלבים בתל אביב, והצעת המחיר המקסימלית לקליק על מודעה הינה בסך 1 ש''ח. תזמנתם את הצגת המודעה לימי שלישי בין השעות 9 ל -11 בבוקר. אתם מחליטים לקבוע התאמת הצעת מחיר של + 10% בימי שלישי בין השעות 9-10 בבוקר. אז ההצעה המקסימלית שלכם לתקופה זו תהיה 1 ש''ח + 10% = 1.10 ש''ח.
כיוון שרבים מהלקוחות שמחפשים עסקים בתחום טיולי כלבים נמצאים בשכונת רוטשילד בתל אביב, אתם מחליטים לקבוע התאמה נוספת של 20%+ ל-אנשים בסביבת רוטשילד בתל אביב. הצעת המחיר המקסימלית שהתקבלה לחיפוש המתרחשת בימי שלישי בשעה 9-11 בבוקר עבור לקוחות פוטנציאלים בשכונת רוטשילד בתל אביב, תהיה 1.32 ש''ח.

חשוב לדעת!

לאחר שמגדירים תאריך התחלה, אפשר לערוך תאריך זה בכל עת עד תחילת הקמפיין. לאחר שחלף תאריך ההתחלה כבר לא ניתן לערוך תאריך זה. לדוגמה, אם תאריך ההתחלה הוא 3 בינואר, לא יהיה אפשר לערוך את תאריך ההתחלה ב- 5 בינואר. עם זאת, עדיין אפשרי להשהות, לחדש או להסיר את מודעת הפרסום.
מוכנים להתחיל את הקמפיין שלכם ברשת החיפוש?
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (עדיין לא ביצעת דירוג)