התחום שחיפשת מצריך בדיקה אישית
אחד מאיתנו ישמח לעזור ולבדוק עבורך את פוטנציאל הפרסום בגוגל לפי מונח החיפוש

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצה לשוחח?
פנה אלינו
מתחילים עכשיו לפרסם בגוגל!
השאר פרטים ואחד מאיתנו ישמח לתת לך ייעוץ

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצים ייעוץ? צריכים עוד הכוונה?
השאירו פרטים בטופס ואחד מאיתנו ישמח לעזור

קמפיין ממוקד לפי מיקום

פרסום ממוקד בגוגל לפי מיקום גיאוגרפי - Location Targeting - טרגוט לפי מיקום

קהל יעד מפולח
ייעול ומיקוד הקמפיין
לא משנה עד כמה העסק מדהים והמודעה טובה, היא כנראה לא תצליח אם תופיע במקומות לא רלוונטים. פרסום ממוקד לפי אזור גיאוגרפי ב-Google מאפשר למפרסם לפרסם מודעה שתופיע רק באזורים שיבחר ובכך להגיע לקהל הרלוונטי ביעילות. ניתן להגדיר מיקום לפי כמה פרמטרים: מדינה, אזור, רדיוס סביב מיקום העסק ואף ניתן להגדיר גם את סוג הקהל: אנשים שגרים באזור, מטיילים באזור (תיירים) ועוד.  

איך זה עובד?

תכל'ס, גוגל יודע הכל. הוא אפילו יודע מה שכנראה אנחנו עדיין לא יודעים על עצמנו,  אבל אם נהיה רגע יותר ממוקדים הפרסום בגוגל מבוסס מיקום מתייחס בעיקר למידע שנאסף מתוך הדפדפן ולעיתים משלב גם את המובייל כרום ללקוחות אשר רשומים בגימייל מהמחשב ומהנייד. המיקום בפועל מתייחס למיקומים שאתה רגיל להיות בהם ולא בהכרח המיקום שאתה נמצא ברגע נתון (למרות שגם כזאת אופציה קיימת למיקוד קמפיין) בפועל אם ממקדים קמפיין לפי מיקום מתמקדים בלקוחות שרוצים להיות ולהגיע אליהם על בסיס המיקומים שהם רגילים להיות בהם.  

מה חשוב לדעת על הפרסום בגוגל מבוסס מיקום?

  • פרסום בגוגל מבוסס מיקום מאפשר למפרסמים ליהנות מחשיפה עצומה במנוע החיפוש של גוגל הגדול ביותר בישראל ובעולם ועדיין להיות ממוקד לאזור ספציפי אליו בעל העסק מכוון כדי להביא לקוחות. מבחינה טכנית בתחומים בהם החשיפה של מילות מפתח נמוכה מאוד באזור ספציפי (ואז לא ניתן לפרסם כלל בגלל נפח נמוך מדי) ניתן להגדיר מילים ארציות כלליות ובכך לקבל חשיפה מקומית על ידי הגדרה הטכנולוגית של האזור, צריך לקחת בחשבון שהמידע על מיקום הלקוח מגיע מהדפדפן ולא תמיד מדויק אלא מאד מתקרב לאמת. דוגמא: "מדביר ברעננה" מהווה מונח עם תוצאות חיפוש מאד נמוכות ואינו מאפשר פרסום כפי שהוא מופיע כאן בגוגל ובהכרח קמפיין כזה מיועד להיכשל גם אם נציע על הקלקלה 100 שקלים. אבל במידה ונגדיר את המונח "מדביר" ונמקד את אזור החיפוש לרעננה בלבד המודעות אכן יוצגו בהגבלה מקומית אך בתעריפים תחרותיים ברמה הארצית. 
 
  • לא תמיד נרצה לטרגט את האזור של העסק אלא את האזור בו הלקוחות נמצאים. דוגמא לעסק אינטרנטי כדאי לטרגט את הפרסום לכל האזורים אליהם הוא עושה משלוחים. 
 

איך לתכנן את תקציב הפרסום לקמפיין מבוסס מיקום?

תקציב הפרסום הרצוי לאזור גיאוגרפי ממוקד מתחיל ונגמר בתחרות הארצית ככה שעל מנת להשיג תוצאות ניתן לבדוק את הפוטנציאל באמצעות הכלי שלנו לפרסום בגוגל שלנו ולקבל מחירים מדויקים אבל ראוי שיהיה לכם תקציב של כמה מאות שקלים לחודש לפחות כדי להגיע לתוצאות סבירות באזור. פרסום בגוגל מבוסס מיקום מומלץ להתחיל ב-500 ש' לחודש.   
מוכנים להתחיל את הקמפיין שלכם ברשת החיפוש?
סרטוני הדגמה
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (עדיין לא ביצעת דירוג)