התחום שחיפשת מצריך בדיקה אישית
אחד מאיתנו ישמח לעזור ולבדוק עבורך את פוטנציאל הפרסום בגוגל לפי מונח החיפוש

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצה לשוחח?
פנה אלינו
מתחילים עכשיו לפרסם בגוגל!
השאר פרטים ואחד מאיתנו ישמח לתת לך ייעוץ

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצים ייעוץ? צריכים עוד הכוונה?
השאירו פרטים בטופס ואחד מאיתנו ישמח לעזור

מודעת באנר על גבי סרטון

פרסום רצועת באנר על גבי סרטונים ביוטיוב - מודעת Overlay

נראות גבוהה ובולטת
קהל ממוקד ומפולח
שתי מודעות במחיר של אחת
מודעות רצועת באנר על גבי סרטון יוטיוב - YouTube Overlay Ad הן אותן מודעות המופיעות בתחתית הסרטון תוך כדי שהוא מתנגן כמו שכבה נוספת של תמונה. מודעת Overlay היא דרך מצוינת למשוך טראפיק לאתר או לעמוד הנחיתה כיוון שהיא תופסת את תשומת הלב של הצופה תוך כדי שהוא צופה בסרטון ביוטיוב. המודעה מופיעה ממש על המסך - לשם מופנית תשומת הלב של הגולש, גם אם הוא לא מקליק על המודעה, הוא בטח מסתכל עליה ונחשף למסר הפרסומי.

יתרונות ומאפיינים מרכזיים:

  • נראות גבוהה: יוטיוב הוא אתר בו אנשים צופים בסרטונים, לא רק מאזינים לאודיו. פרסום רצועת באנר על סרטון תוך כדי שהוא מתנגן מקבל חשיפה גבוהה במיוחד כיוון שאנשים צופים בסרטון ואיתו גם במודעה.
 
  • פרסום נעים: לרוב גם אם גולש לא מקליק על המודעה, הוא גם לא בהכרח סוגר אותה, מכיוון שהמודעה קלילה ולא מפריעה לו לחווית המשתמש כמו מודעה שצריך לחכות כמה שניות כדי שיוכל לדלג עליה ולהגיע לתוכן המבוקש.
 
  • מודעת תמונה נלוות: לצד המודעה המופיעה על גבי סרטון, אפשר להוסיף עוד מודעת תמונה, כך שיש שתי מודעות של אותו מסר פרסומי בשני מקומות במסך אחד ויחד הן מושכות הרבה יותר תשומת לב.

איך זה עובד?

יוטיוב הוא עוד אחד מרשימת האתרים השותפים של גוגל, חלק מרשת המדיה של גוגל. יחד עם זאת יוטיוב הוא לא כמו כל אתר אחר ברשת המדיה, הוא רשת הוידאו הגדולה בעולם והוא בעצמו שייך ל-Google. פרסום באנר בסרטון יוטיוב, הוא בעצם חלק מפרסום ברשת המדיה.
 
גודל מודעת רצועת באנר הוא 480x70, המודעה ממוקמת בתחתית הסרטון ולרוב היא מופיעה יחד עם מודעת תמונה מרובעת בצד מחוץ לסרטון. בטוח שכבר נתקלתם בפרסום כזה שצפיתם בסרטון ב-YouTube ועליו עלתה רצועת באנר ובצד ימין למעלה של העמוד מופיעה אותה מודעה במימדים שונים, אולי עם כמה שינויים קטנים. במצב כזה מפרסם ממש "מאגף" את הגולש מכל הכיוונים ותופס את תשומת הלב שלו
 
גודל מודעת התמונה הנלוות הוא 300x250 ואינה כרוכה בתשלום נוסף ואם לא תוסיפו מודעה נלוות עדיין לא תופיע מודעה של מפרסם אחר לצד מודעת רצועת הבאנר שלכם. שטח פרסום לצד המודעה שמור לכם, יחד עם זאת המודעה הנלוות לאו דווקא תוצג הכל חשיפה והופעתה אינה מובטחת.
 
מומלץ ליצור מודעה עם קריאה לפעולה חזקה ומשכנעת. הקהל נחשף למסר הפרסומי שרלוונטי אליו, עכשיו השאלה היא האם המסר חזק מספיק. המטרה היא כמובן שהצופה יקליק על המודעה, קראו לקהל שלכם לבצע פעולה.
במידה ואתם מקדמים ערוץ יוטיוב, רצועת באנר יכולה מצוינת עבורכם. ניתן למקד את הפרסום לפי תחומי עניין ותוכן הסרטון, כך שתוכלו לפרסם את התוכן שלכם לקהל יעד שגם מאזין לאותו ז'אנר ולגרות אותו לשמיעת תוכן נוסף באותו סגנון.

חשוב לדעת:

ניתן להעלות עד שלושה פרטי קריאטיב לכל שטח פרסום באתר. לאחר שהפרסום התחיל, ניתן לתקן או לשנות את חומרי הקריאטיב רק פעמיים בכל שישה שבועות, אז כדאי שתהיו סגורים על חומרי הקריאטיב… יחד עם זאת ניתן לעצור את הקמפיין בכל עת.
מוכנים להתחיל את הקמפיין שלכם ברשת החיפוש?
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (עדיין לא ביצעת דירוג)