התחום שחיפשת מצריך בדיקה אישית
אחד מאיתנו ישמח לעזור ולבדוק עבורך את פוטנציאל הפרסום בגוגל לפי מונח החיפוש

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצה לשוחח?
פנה אלינו
מתחילים עכשיו לפרסם בגוגל!
השאר פרטים ואחד מאיתנו ישמח לתת לך ייעוץ

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצים ייעוץ? צריכים עוד הכוונה?
השאירו פרטים בטופס ואחד מאיתנו ישמח לעזור

תוסף מחירים למודעת טקסט

קידום מכירות באינטרנט באמצעות תוסף מחירים למודעה בגוגל חיפוש

שטח פרסום גדול יותר
הגדלת אחוז ההמרות
ניתוב ישיר לעמוד הרלוונטי
תוסף מחירים למודעה הוא מהתוספי המודעות היעילים ביותר. הוא קל להתקנה, קל לתפעול, שולח את הלקוח הפוטנציאלי לדפי המכירה רלוונטים ביותר ויכול להעלות את מספר ההמרות לעסקאות פר הקלקה. בנוסף, שימוש בתוסף המחירים יגרום למודעה להיות גדולה יותר בדף תוצאות החיפוש.

יתרונות ומאפיינים מרכזיים:

  • ניתוב ישיר לדף הרלוונטי: שימוש בתוסף המחירים בעת קידום מכירות באינטרנט, היא דרך מעולה להגדיל את מספר ההמרות פר הקלקה, בכך שהמשתמש המקליק על תוסף המחירים מועבר ישירות אל דף העסקה המתבקשת ובכף אינו צריך לעבור דרך העמוד הראשי של האתר שלכם. זהו "קיצור דרך" של הלקוח מדף החיפוש של גוגל ישירות אל המוצר.
 
  • מודעה גדולה יותר: הוספה של תוסף המחירים למודעה מגדיל את הגודל הכולל של המודעה בכך שתגיות המחירים מתווספות מתחת למודעה ולא על חשבון גודל המודעה המקורי. חישבו על זה כאילו שילמתם על שלט חוצות קטן כשבעלי שטח הפרסום נותנים לכם אפשרות להגדיל את המודעה ללא עלות.
 
  • שליטה בהגדרות נוספות: הוספת תוסף המחירים נותנת לכם שליטה לא רק על הצגת המחיר, אלא גם הוספת פרטים נוספים על תוכן השירות, כגון כותרת ותיאור המוצר, שיכולים לתת מידע נוסף ללקוח המתלבט ולשמש כתמריץ נוסף ללחיצה על המודעה שלכם.

איך זה עובד?

חשבו על תוסף המחירים כמדבקה גדולה עם מחיר על מוצרים בחלון ראווה של חנות. הצגת המחירים כבר בשלב הראשון עוזר לעוברים ושבים להבין אם החנות עומדת בטווח המחירים שמתאים להם, ומתפעל כמסנן של לקוחות לא רלוונטים שיכנסו לחנות, יבזבו את זמנו של המוכר, על חשבון לקוחות רלוונטים יותר ובמקרה שלנו, יבזבזו כסף על הקלקות לא רלוונטיות ויפגעו בנתוני שיעורי העזיבה (bounce rates) של האתר.
 
עם תוסף המחירים למודעה ניתן להוסיף תגי מחיר ומידע נוסף למודעות הגוגל אדס שלכם. התוסף יכול להציג את המוצרים שלכם או השירותים אותם אתם מציעים עד כשמונה כרטיסים שונים עם מחירים המוצגים מתחת למודעה. את התוסף ניתן להחיל במודעות גוגל אדס למחשבים ומודעות למובייל כאחד.
 
על מנת למנף את יתרונות התוסף בצורה יעילה, חשבו על מבנה קבוצת המודעות שלכם וההצעות אותן תרצו להדגיש המתקשרות למילות החיפוש של המודעה .אם אתה בעלי מלון ומילות החיפוש של המודעה הן סביב "חופשה בצפון הארץ", תוכלו להשתמש בתוסף המחירים כדי להדגיש את ההבדלים בין חבילות הנופש השונות.
 

נעבור בקצרה על האלמנטים המרכזיים של תוסף המחירים:

כותרת כרטיס המודעה - לכל אחד מכרטיסיות המודעה (עד שמונה כרטיסיות למודעה), ניתן כותרת הקשורה למילות החיפוש של המודעה, לדוגמה: אם אנחנו מפרסמים חופשה במלון, נוכל להשתמש בכרטיסיות כדי להציג סוגי חופשות כגון שבוע שלם, סופ"ש או אמצע שבוע במלון. נוכל גם להיות יותר ספיציפיים ולהציג חדרים שונים ותמחורם כמו חדר יחיד, חדר זוגי, סוויטה וכו'. האפשרויות רבות הן, אך חשוב לזכור כי כל כותרת מוגבלת ל 25 אותיות.
 
מחיר - מעבר למובן מאליו של הצגת המחיר עצמו, תוכלו להציג בתגית המחיר פרטים נוספים שיעזרו להגדיר טוב יותר תמחורים שונים. לדוגמה: אם אתם מציגים במודעה את המחיר הנמוך ביותר לשהות לילה במלון, תוכלו לכתוב "החל מ 500 ש"ח ללילה". ישנם גם תגי מחיר נוספים בהם תוכלו להשתמש לשירותים שונים. אם אתם משכירים דירות או מינוי לשירות כלשהו תוכלו להוסיף תגים כמו: לשעה, ליום, לשבוע, לשנה, ללילה. כמובן שהשימוש בתגים אלו הם אינם חובה. אם מחיר של מוצר קבוע, ניתן לכתוב מחיר בלבד.
 
תיאור המוצר \ שירות - בתיאור המוצר, נרשום פרטים נוספים על המוצר שאינם רשומים בכותרת, שעלולים לגרום ללקוחות פוטנציאלים ללחוץ על המודעה שלכם. אם נחזור לדוגמת המלון, נוכל להוסיף פרטים כגון "כולל ארוחת בוקר" או "נשארו חדרים בודדים". כמו הכותרת, תיאור המוצר מוגבל ל 25 אותיות, לכן תבחרו את המילים בחוכמה.

חשוב לדעת

את תוסף המחירים נוכל ליצור ממספר מקומות שונים: חשבון הגוגל אדס, דף הקמפיין או דף קבוצת המודעות, כאשר כל דף נותן אפשרויות הצגה שונות. אך שימו לב שהגדרת תוסף המחירים מתוך קבוצת המודעות היא האפשרות הטובה ביותר מפני שהיא נותנת הכי הרבה שליטה על הצגת התוסף במודעה.
 
אם אתם מריצים מודעה במשך זמן רב, שימו לב שהמחירים המוצגים בתוסף המחירים זהה למחירים המוצגים באתר. חוסר התאמה בין המחיר בין המודעה לאתר, לא רק עלולה לגרום לכם להפסיד מכירה, אלא גם עלולה לפגום בנתוני שיעורי העזיבה (bounce rates) של האתר שלכם.
מוכנים להתחיל את הקמפיין שלכם ברשת החיפוש?
סרטוני הדגמה
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 2.00 out of 5)