התחום שחיפשת מצריך בדיקה אישית
אחד מאיתנו ישמח לעזור ולבדוק עבורך את פוטנציאל הפרסום בגוגל לפי מונח החיפוש

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצה לשוחח?
פנה אלינו
מתחילים עכשיו לפרסם בגוגל!
השאר פרטים ואחד מאיתנו ישמח לתת לך ייעוץ

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצים ייעוץ? צריכים עוד הכוונה?
השאירו פרטים בטופס ואחד מאיתנו ישמח לעזור

קמפיין שופינג

פרסום ממוקד בגוגל לקידום מכירות באינטרנט

פרסום ממוקד מכירות
לידים חמים ואיכותיים
מגיעים ללקוחות שמחפשים לקנות עם קמפיין שופינג בגוגל אדס! אם יש לכם עסק קמעונאי או חנות אינטרנטית תוכלו להשתמש בקמפיין קניות כדי לקדם מכירות אונליין ולמשוך מבקרים חדשים לאתר ולעסק שלכם. המודעות בקמפיין שופינג כוללות הרבה יותר ממודעת טקסט רגילה בגוגל חיפוש, כיוון שהן מספקות הרבה יותר מידע על המוצר המבוקש. דוגמא מודעת שופינג יכולה לכלול תמונה, מחיר, שם החנות ונתונים נוספים שנותנים לגולש כמה שיותר מידע עוד לפני שהקליק על המודעה. משמע במקום להיכנס לכל אתר גולש יכול להפעיל שיקול דעת האם המוצר שלכם מעניין אותו ולהקליק על המודעה שלכם רק כשהוא באמת מעוניין ולכן הוא גם ליד הרבה יותר איכותי.

יתרונות ומאפיינים מרכזיים:

  • לידים איכותיים: ככל שהליד יודע יותר על המוצר, כך הסיכויים להמיר אותו ללקוח משלם גדלים. לקוחות יודעים איך המוצר נראה, כמה הוא עולה, איך אפשר לרכוש אותו וכל אלו עוזרים לו להגיע להחלטה כבר מתוצאות החיפוש.
 
  • שתי ציפורים במכה אחת: אם זה רלוונטי, כמה מודעות של אותו מפרסם יכולות להופיע בעמוד תוצאות חיפוש אחד. מודעות שופינג יכולות להופיע כמודעת תמונה וגם כמודעת טקסט באותו הזמן, כלומר הסיכויים למעורבות במודעה גבוהים פי שניים!
 
  • נתונים מפורטים על כל מוצר: תוכלו לקבל דיווחים מפורטים על מידת ההצלחה של כל מוצר לצורך אופטימיזציה. תוכלו לדעת איזה מותג הכי נמכר, מה הדגם הכי חזק ועוד הרבה נתונים שיעזרו לכם לזהות הזדמנויות ולהבין בדיוק מה הקהל שלכם אוהב.
 
  • אוטומציה: במקום להגדיר מילות מפתח ולכתוב נוסח אין צורך לבנות מודעות אלא רק לעדכן מלאי מוצרים.
 

איך זה עובד?

קמפיין שופינג בגוגל עוזר למפרסם לקדם את המוצרים שלו על ידי מתן הסבר מפורט במודעה! מודעה בקמפיין שופינג יכולה לכלול תמונה, מחיר, מידות, מיקום המוצר, שם העסק וכל זה כדי לתת ללקוח כמה שיותר אינדיקציה על המוצר בשלב כמה שיותר מוקדם בפאנל. מודעות שופינג יופיעו לצד תוצאות החיפוש בגוגל ב-Google Shopping - פלטפורמת הקניות של גוגל, באתרים ברשת המדיה כגון YouTube ולעיתים כמודעות טקסט רגילות בתוצאות החיפוש. כדי להתחיל, צריך לשלוח למרכז הסוחרים של גוגל את נתוני הסחורה או המוצרים שאתם מוכרים ובמילים אחרות - רשימת מלאי. על סמך נתונים אלו ולא על פי מילות מפתח כמו בקמפיין פרסומי רגיל, מערכת גוגל אדס קובעת באיזה אופן, מתי ואיפה יופיעו המודעות שלכם. כך שאין אפילו צורך בבניית מודעה לכל מוצר אלא מערכת גוגל אדס כבר בונה עבורנו את המודעה לכל מוצר לפי נתוני המלאי שהזנו.  

ישנם שלושה סוגים של מודעות שופינג:

  • מודעת שופינג למוצר: נבנית על בסיס הנתונים שהתקבלו על המוצר. המודעה מאפשרת לכלול בה תמונה,כותרת, מחיר ושם בית העסק. כך כל מוצר יקודם עם מודעה ייחודית לו.
 
  • מודעת שופינג תצוגה: הצגת מספר מוצרים קשורים או מאותו מותג, כך יוכל הגולש להשוות בין מוצרים מאותו מוכר ולהקליק על אחד. אפשרות זו לצערנו (עדיין) לא זמינה בישראל.
 
  • מודעת קטלוג מקומי: הצגת המוצר ופרטי החנות בתוצאות החיפוש של לקוחות מקומיים.
 

חשוב לדעת!

מודל התשלום בקמפיין שופינג משתנה בהתאם לסוג המודעה. בעוד במודעת קשופינג למוצר מודל התשלום הוא CPC עלות לפי קליק. במודעת תצוגה ומודעת קטלוג מודל התשלום הוא CPE - Cost Per Engagement כלומר, עלות לפי מעורבות. במקרה של מודעת שופינג הכוונה היא למצב בו משתמש מרחיב את המודעה כדי לראות פרטים נוספים על המוצר ומשאיר אותה פתוחה לפחות 10 שניות או מקליק על המודעה.
מוכנים להתחיל את הקמפיין שלכם ברשת החיפוש?
סרטוני הדגמה
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)