התחום שחיפשת מצריך בדיקה אישית
אחד מאיתנו ישמח לעזור ולבדוק עבורך את פוטנציאל הפרסום בגוגל לפי מונח החיפוש

    אני מאשר קבלת דיוור במייל

    רוצה לשוחח?
    פנה אלינו
    מתחילים עכשיו לפרסם בגוגל!
    השאר פרטים ואחד מאיתנו ישמח לתת לך ייעוץ

      אני מאשר קבלת דיוור במייל

      מדריכים בגוגל - כל אפשרויות הפרסום

      רוצים לפרסם בגוגל ולא ממש יודעים איך? אל דאגה! כאן תוכלו למצוא מדריכים עדכניים ומפורטים שילוו אתכם שלב אחר שלב בכל אפשרויות הפרסום בגוגל, ריכזנו עבורכם את הכלים המרכזיים ואפשרויות הפרסום המובילים בגוגל כך שתוכלו בקלות להתמקד במה שמעניין אתכם ומה שיתאים לכם לעסק בקלי קלות. המדריכים ילמדו אתכם לפרסם בכל אמצעי המדיה של גוגל: גוגל חיפוש, GDN – רשת המדיה של גוגל, ג'ימייל YouTube, Gmail ועוד, כך תוכלו ללמוד ולהישאר מעודכנים בכל הקשור לפרסום בגוגל. כאן תלמדו איך להגדיר ולנהל את הקמפיינים שלכם דרך גוגל אדס ובעצם כל מה שתצטרכו על מנת לפרסם בגוגל בצורה יעילה. בואו נתחיל!

      כל אפשרויות הפרסום בגוגל מנוהלים במקום אחד – Google Ads. גוגל Ads היא המערכת הראשית והרשמית לפרסום בגוגל ומתפקדת כמרכז הבקרה דרכו מנוהלים הקמפיינים החל מניהול התקציב, הגדרת המוצר או השירותים אותם מעוניינים לפרסם, טרגוט קהל היעד ובעצם כל דבר שקשור להגדרת הקמפיינים והמודעות שלנו, גוגל אדס היא הכתובת. דרכה אפשר לפרסם בגוגל חיפוש, רשת המדיה, יוטיוב וג'ימייל. מערכת גוגל אדס היא מערכת מסועפת ומתקדמת שחשוב להכיר לעומק אם אתם רוצים פרסום מוצלח עם תוצאות. בעמוד הדריכים תוכלו למצוא הדרכות מפורטות להעלאת קמפיין פרסום דרך גוגל אדס בכל אמצעי המדיה של גוגל ואיך לנהל את כל הקמפיינים במקביל.

       

       

      גוגל חיפוש הוא מנוע החיפוש הגדול והמתקדם בעולם והפרסום בו היא אחת הדרכים הטובות והיעילות ביותר להרחבת הפעילות העסקית שלכם ברחבי האינטרנט. מי מאיתנו לא מחפש בגוגל על בסיס יומי כל מידע בכל נושא שהוא?

       

      ישנו מגוון רחב של פרמטרים איתם תוכלו למקד את הקהלים שיחשפו למודעה כגון מילות מפתח, נושאים, דמוגרפיות ועוד.עם פרסום ברשת החיפוש ניתן להציג את המודעות שלנו בכל פלטפורמות ואפליקציות החיפוש של גוגל כגון: Google Play, Google Maps, Google Shopping.

      איך ליצור קמפיין פרסום ממוקד ברשת החיפוש ולהגיע לתוצאות, תוכלו ללמוד בהרחבה במדריכים לפרסום בגוגל חיפוש.

       

      עם פרסום ב GDN נוכל להגיע עם המודעה שלנו לכמעט כ 90% ממשתמשי האינטרנט.

      באמצעות רשת המדיה אפשר לפרסם לקהל מפולח וממוקד לפי תחומי עניין ופרמטרים נוספים המאפשרים לכם להגיע ללקוחות שלכם בזמן שהם גולשים באתרים האהובים עליהם. במדריכי הפרסום על רשת המדיה תלמדו איך להעלות ולנהל קמפיין, איך להשתמש ברשת המדיה בשביל קמפיין רימרקטינג ועוד.

      סרטון ידוע כמעורר רגש חזק יותר ממודעת טקסט או תמונה. יוטיוב מציעים מגוון רחב של סוגי מודעות ואפשרויות פרסום באמצעותן תוכלו להגיע לקהל יעד מפולח וממוקד בדרכים יצירתיות ומגניבות.

       

      השליטה בפרסום ב YouTube היא רחבה ביותר. תוכלו להחליט איפה הוידאו שלכם יוצג (בפלייליסטים של ערוצי וידאו, בהצעות נוספות לצד הוידאו המתנגן ועוד) מתי הוא יוצג ובפני מי הוא יוצג. עם פרסום ביו-טיוב ניתן לטרגט קהלים בצורה מאוד ממוקדת לפי מילות מפתח שהמשתמשים מחפשים, דמוגרפיה (גיל, מין, מיקום), נושאים או לפי קהלים בעלי תחומי עניין משותפים. תוכלו אפילו לעשות רימרקטינג למשתמשים שחיפשו בעמוד ה YouTube שלכם מוצרים או שירותים מסוימים.

       

      במדריכי הפרסום ביוטיוב תלמדו איך לפרסם את כל המודעות שאתם רגילים לראות בזמן שאתם צופים בסרטון יוטיוב, מודעות שניתן לדלג עליהן, באמפרים, באנרים ועוד.