התחום שחיפשת מצריך בדיקה אישית
אחד מאיתנו ישמח לעזור ולבדוק עבורך את פוטנציאל הפרסום בגוגל לפי מונח החיפוש

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצה לשוחח?
פנה אלינו
מתחילים עכשיו לפרסם בגוגל!
השאר פרטים ואחד מאיתנו ישמח לתת לך ייעוץ

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצים ייעוץ? צריכים עוד הכוונה?
השאירו פרטים בטופס ואחד מאיתנו ישמח לעזור

איך אפשר לראות איזה מונחי חיפוש גרמו למודעה להופיע?

ניתן לראות איזה מונחי חיפוש גרמו למודעה שלך להופיע בדוח מונחי החיפוש של גוגל אדס - Search Term Report. באמצעות דוח זה תוכל לגלות מונחי חיפוש שגרמו למודעה שלך להופיע גם אם הם לא חלק ממילות המפתח שהגדרת ולהוסיף אותם למילות המפתח לטרגוט. באותה מידה תוכל גם לגלות מילות מפתח פחות רלוונטיות ולמחוק אותן או להוסיף אותן כמילות מפתח שליליות.

איך זה עובד?

דוח מונחי החיפוש זה בעצם רשימה של כל מונחי החיפוש שגרמו למודעה שלך להופיע בתוצאות החיפוש והמשתמש הקליק עליה. בדוח ניתן לראות מונחי חיפוש המקוטלגים לפי רמת ההתאמה שלהם למילות המפתח בחשבון הפרסום שלך. תוכל לראות את מילת המפתח בחשבון ואת מונח החיפוש של הלקוח ואת רמת ההתאמה ביניהם. לדוגמה: מילת המפתח המוגדרת היא "אופניים חשמליות" ומונח החיפוש שהוקלד הוא "אופניים חשמליות" אז רמת ההתאמה בין השניים היא התאמה מושלמת. לפי רמת ההתאמה בין מונח החיפוש למילת המפתח תוכל לדעת בדיוק מה לשנות, למחוק או להוסיף למילות המפתח שלך לשיפור התוצאות.

איפה אפשר לצפות בדוח מונחי החיפוש?

את הדוח אפשר להפיק בקלות דרך גוגל אדס כמובן, לפי השלבים הבאים:
  1. הקלק על "כל הקמפיינים" - "all campaigns" בחשבון הגוגל אדס
  2. הקלק על לשונית מילות מפתח "Keywords"
  3. הקלק על מונחי חיפוש - "Search terms"
שם תוכל לצפות בדוח מונחי החיפוש שלך, ניתן להוריד את הדוח למחשב וגם להתאים אותו לפי פרמטרים שונים, להוסיף או למחוק תורים על מנת להתאים את הדוח לצורך שלך.
הוסף תגובה

רוצים להתחיל לפרסם בגוגל?
אחד מאיתנו ישמח לעזור לך!