עמודים קשורים
הקדמה - מהי רשת החיפוש ומהי רשת המדיה בגוגל ?
מה זה פרסום בגוגל?
איך גוגל אדס מדרגת מודעות? AdRank
על מנת לקבוע את מיקום המודעה בתוצאות החיפוש,
גוגל אדס מדרגת את המודעות לפי דירוג שנקרא
AdRank ובעברית- דירוג מודעה. דירוג זה קובע איפה המודעה שלך תופיע אם בכלל.
איך מחושב ה-AdRank?
גוגל Ads מדרגת מודעה לפי כמה פרמטרים:
- גובה הביד - גוגל אדס מריצה מכרז בין כל המפרסמים המתחרים על אותו שטח פרסום, גובה ההצעה הוא פקטור עיקרי על מי יזכה במכרז.
- הסטורית הפרסום - ככל שהמפרסם יותר וותיק עם הסטוריה טובה עם אחוז CTR גבוה, כך הדירוג עולה.
- רמת התחרות - פרסום בגוגל משמע להתחרות על שטחי פרסום, אם התחרות קשה והמתחרים עם תוכן איכותי וביד גבוה יהיה קשה יותר לנצח וכמובן גם ההפך.
- קונטקסט - רמת הקשר בין הפרסום למחפש, לדגומא המיקום שלו, המכשיר דרכו הוא גולש, השפה ועוד.
- שימוש בתוספים - תוספי מודעות מעלים את ה-AdRank ומעלים את המעורבות המודעה.
- רלוונטיות - תוכן רלוונטי ופרקטי עם מילות מפתח מתאימות הן במודעה והן בדף הנחיתה משפיעה לטובה על דירוג המודעה.
רוצים לדעת עוד? אתם מוזמנים להשאיר שאלות ותגובות כאן למטה או להתקשר
03-3760666 ☎️