התחום שחיפשת מצריך בדיקה אישית
אחד מאיתנו ישמח לעזור ולבדוק עבורך את פוטנציאל הפרסום בגוגל לפי מונח החיפוש

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצה לשוחח?
פנה אלינו
מתחילים עכשיו לפרסם בגוגל!
השאר פרטים ואחד מאיתנו ישמח לתת לך ייעוץ

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצים ייעוץ? צריכים עוד הכוונה?
השאירו פרטים בטופס ואחד מאיתנו ישמח לעזור

איך גוגל אדס מדרגת מודעות? AdRank

על מנת לקבוע את מיקום המודעה בתוצאות החיפוש, גוגל אדס מדרגת את המודעות לפי דירוג שנקרא AdRank ובעברית- דירוג מודעה. דירוג זה קובע איפה המודעה שלך תופיע אם בכלל.

איך מחושב ה-AdRank?

גוגל Ads מדרגת מודעה לפי כמה פרמטרים:
  • גובה הביד - גוגל אדס מריצה מכרז בין כל המפרסמים המתחרים על אותו שטח פרסום, גובה ההצעה הוא פקטור עיקרי על מי יזכה במכרז.
  • הסטורית הפרסום - ככל שהמפרסם יותר וותיק עם הסטוריה טובה עם אחוז CTR גבוה, כך הדירוג עולה.
  • רמת התחרות - פרסום בגוגל משמע להתחרות על שטחי פרסום, אם התחרות קשה והמתחרים עם תוכן איכותי וביד גבוה יהיה קשה יותר לנצח וכמובן גם ההפך.
  • קונטקסט - רמת הקשר בין הפרסום למחפש, לדגומא המיקום שלו, המכשיר דרכו הוא גולש, השפה ועוד.
  • שימוש בתוספים - תוספי מודעות מעלים את ה-AdRank ומעלים את המעורבות המודעה.
  • רלוונטיות - תוכן רלוונטי ופרקטי עם מילות מפתח מתאימות הן במודעה והן בדף הנחיתה משפיעה לטובה על דירוג המודעה.
רוצים לדעת עוד? אתם מוזמנים להשאיר שאלות ותגובות כאן למטה או להתקשר 8442*☎️  
הוסף תגובה

רוצים להתחיל לפרסם בגוגל?
אחד מאיתנו ישמח לעזור לך!