התחום שחיפשת מצריך בדיקה אישית
אחד מאיתנו ישמח לעזור ולבדוק עבורך את פוטנציאל הפרסום בגוגל לפי מונח החיפוש

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצה לשוחח?
פנה אלינו
מתחילים עכשיו לפרסם בגוגל!
השאר פרטים ואחד מאיתנו ישמח לתת לך ייעוץ

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצים ייעוץ? צריכים עוד הכוונה?
השאירו פרטים בטופס ואחד מאיתנו ישמח לעזור

איך יוצרים איוונט – אירוע בגוגל אנליטיקס?

כדי ליצור איוונט בגוגל אנליטיקס צריך להטמיע קוד לאיסוף נתונים, כמו שמוסיפים קוד גוגל אנליטיקס לאיסוף נתונים על האתר או עמודים באתר. לאחר הטמעת הקוד, המידע ישלח לגוגל אנליטיקס בכל פעם שיש אירוע. אירועים הם אינטראקציות של משתמש באתר שאנחנו נרצה לדעת עליהן. אירוע יכול להיות צפיה בסרטון, עליה או ירידה משמעותית בטראפיק באתר, הורדת קובץ וכן הלאה. בגוגל אנליטיקס אנחנו יכולים ליצור איוונט לפי פרמטרים שנקבע ולקבל התראה בכל פעם שהאירוע קורה.

אז איך מוסיפים קוד לאיוונט בגוגל אנליטיקס?

**הסבר זה מתבסס על ההנחה שכבר יש לכם חשבון גוגל אנליטיקס וחשבון תג מנג'ר כמובן** האפשרות הראשונה היא פשוט לפנות למתכנת או מומחה בתחום שיכתוב את הקוד לאיוונט ויטמיע אותו. הדרך השניה והעצמאית יותר היא יצירת איוונט באמצעות תג מנג'ר - כלי חינמי מבית גוגל המאפשר הטמעת קוד איסוף נתונים, קוד מעקב ועוד בלי כאב הראש של הטמעת קוד איוונט בקוד עצמו של האתר. נניח ואתם רוצים לעקוב אחרי קליקים באתר, עקבו אחר השלבים הבאים: שלב א' - יצירת טריגר 
  1. בחשבון ה-GTM לכו ל- Triggers> Trigger Configuration >New> Just Links
  2. השאירו את ההגדרות כמו שהן וכתבו שם לטריגר, נקרא לו: Link Clicks General (או מה שתרצו)
  3. לחצו על Save - שמור. 
שלב ב' - יצירת אירוע
  1. הקליקו על Tags>New
  2. הקליקו על Tag Configuration> Universal Analytics
  3. בסוג המעקב - Track Type בחרו ב- Event
  4. השלימו את הפרמטרים לאירוע: קטגוריה, פעולה, תגית (Click URL) 
  5. בחרו בטריגר שיצרתם קודם לכן בשלב א' 
  6. הקליקו על Save Tag ו- Publish
הוסף תגובה

רוצים להתחיל לפרסם בגוגל?
אחד מאיתנו ישמח לעזור לך!