עמודים קשורים
הקדמה - מהי רשת החיפוש ומהי רשת המדיה בגוגל ?
מה זה פרסום בגוגל?
איך מודדים ביצועי פרסום בגוגל אדס?
מעקב ומדידת ביצועים הוא הליך חיוני לפרסום מוצלח.
גוגל אדס מציעה מגוון דרכים להשוואת ביצועי הפרסום שלכם לאורך זמן, לדוגמה השוואה בין הביצועים של שתי קבוצות מודעות ברבעון האחרון, או ביצועי הפרסום החודש לעומת חודש שעבר.
איך עושים את זה?
כשרוצים להשוות ביצועים בגוגל אדס, נניח את ביצועי החודש האחרון לעומת החודש שלפניו, נוכל לעשות זאת דרך אופצית ההשוואה "Compare to".
- בחשבון הגוגל אדס שלכם, בתפריט הראשי בחרו ב-קמפיינים - "campaigns".
- בפינה הימנית במסך, בטווח התאריכים הגדירו טווח זמן של פרסום.
- הקליקו על כפתור ההשוואה "Compare to" אז יפתח עוד שדה להגדרת טווח זמן להשוואה.
- בחרו את התאריכים שתרצו להשוות ולאיזה תקופה תרצו להשוות אותם, לדוגמה: לשנה שעברה באותם תאריכים, לחודש שעבר וכדו.
- הקליקו על "Apply"
לאחר מכן תיפתח טבלה עם ביצועי הפרסום של כל תקופה. על ידי הקלקה על הכפתור (<>) שמופיע בראש כל עמודה, תוכלו לראות את טווח הזמן הנוכחי, טווח הזמן הקודם וההפרש ביניהם באחוזים.