התחום שחיפשת מצריך בדיקה אישית
אחד מאיתנו ישמח לעזור ולבדוק עבורך את פוטנציאל הפרסום בגוגל לפי מונח החיפוש

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצה לשוחח?
פנה אלינו
מתחילים עכשיו לפרסם בגוגל!
השאר פרטים ואחד מאיתנו ישמח לתת לך ייעוץ

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצים ייעוץ? צריכים עוד הכוונה?
השאירו פרטים בטופס ואחד מאיתנו ישמח לעזור

איך ניתן לבנות קהל לפרסום ממוקד בגוגל?

גוגל מאפשר לנו בקלות ליצור קהלים פוטנציאלים כדי שנוכל לחזור ולפרסם אליהם קמפיינים ממוקדים יותר. הדוגמא הכי מוכרת היא בעצם למפרסמים אשר מצליחים בקמפיין הראשון לגרום ללקוח הפוטנציאלי ללחוץ על המודעה שלהם אבל לא הצליחו להשלים את יעד הפרסום בפעם הראשונה למרות שהלקוח היה צריך עוד קצת פוש כדי להיות באמת לקוח פעיל ולרכוש בפועל. אם תקחו לדוגמא את עצמכם מחפשים מחשב נייד סביר להניח שתלחצו על כמה אפשרויות לרכישת מחשב או אתרי מידע בתחום שעשויים לתרום לשיקול הדעת שלכם הקשור בקנית המחשב. רק בשלב הזה אתם הופכים להיות קהל. קהל מסומן על ידי חשבון המפרסם ומאפשר לו בפועל להגיש לך פרסומות ייעודיות שמדברות אליך בהתאם לסוג המוצר שהתעניינת ואף להתאים לך פרסום מאד מתאים ורלוונטי יותר. קיימות עוד שיטות רבות לאיסוף ואיתור קהלי יעד ממוקדים לפרסום - תוכלו לחפש עוד אפשרויות אצלנו בלינק: קהל יעד לרימרקטינג
הוסף תגובה

רוצים להתחיל לפרסם בגוגל?
אחד מאיתנו ישמח לעזור לך!