התחום שחיפשת מצריך בדיקה אישית
אחד מאיתנו ישמח לעזור ולבדוק עבורך את פוטנציאל הפרסום בגוגל לפי מונח החיפוש

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצה לשוחח?
פנה אלינו
מתחילים עכשיו לפרסם בגוגל!
השאר פרטים ואחד מאיתנו ישמח לתת לך ייעוץ

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצים ייעוץ? צריכים עוד הכוונה?
השאירו פרטים בטופס ואחד מאיתנו ישמח לעזור

האם כדאי ליצור מספר קבוצות מודעות?

במילה אחת - כן. עכשיו נשאלת השאלה למה צריך מספר קבוצות מודעות? קבוצת מודעות זה בעצם מודעות ממוקדות סביב נושא, קטגוריה, תת קטגוריה או מוצר אחד. שימוש בקבוצות מודעות מאפשר מיקוד ויעילות בפרסום.

ארגון נכון של קבוצות מודעות בגוגל

קבוצת מודעות היא שיטה למיקוד מודעות סביב נושא אחד, כל המודעות בקבוצה ממוקדות לפי אותן מילות מפתח ומקדמות מוצר או עמוד ספציפי. לדוגמא, בעל חנות רהיטים רוצה לקדם כורסאות עיסוי וכורסאות טלוויזיה צריך לפתוח קבוצת מודעות לכל סוג של כורסא, לכל קבוצה מילות מפתח שונות למיקוד ומספר מודעות המקדמות את המוצר מזוויות שונות. הפיצול לקבוצות מאפשר פרסום ממוקד ומבטיח את רלוונטיות המודעה לשאילתת החיפוש, ככל שהמודעות יותר ממוקדות כך הן יותר רלוונטיות וכפי שאתם יודעים ככל שהמודעה יותר רלוונטית כך עולים הסיכויים שלה להופיע בתוצאות החיפוש.
 
כל קמפיין בגוגל אדס בנוי בצורה היררכית בסדר יורד: חשבון פרסום, קמפיין, קבוצות מודעות, מודעות. החשבון מתחלק לקמפיינים, קמפיינים מתחלקים לקבוצות ובכל קבוצה יש מספר מודעות, ככל שיורדים בסולם ההיררכי כך הפרסום נהיה יותר ממוקד. קמפיין פרסום לרוב מתמקד בקטגוריה כוללת. לדוגמא בעל חנות רהיטים שרוצה לקדם שולחנות וסלונים יפתח שני קמפיינים - אחד לשולחנות ואחד לסלונים. עכשיו תחת כל קמפיין הוא ימקד את הפרסום באמצעות חלוקה לקבוצות מודעות, בקמפיין לשולחנות אוכל הוא יפתח קבוצה אחת של שולחנות אוכל ועוד קבוצת מודעות לשולחנות סלון. בקמפיין השני הוא יפתח שתי קבוצות אחת של סלון פינתי והשניה של סלונים רגילים.

למה כדאי ליצור מספר קבוצות מודעות?

הפיצול לקבוצות מאפשר להגיע לקהל היעד הספציפי של כל מוצר וככל שהפרסום יותר מדויק כך גם מחירי הפרסום יורדים והחשיפה לעומת זאת - עולה.
 
בנוסף הפיצול לקבוצות מאפשר מעקב וניתוח מעמיק של יותר של הפרסום, אפשר להבין איזה מודעות עובדות טוב יותר מאחרות לקידום כל מוצר ולקבל נתונים ברורים על פרסום של כל מוצר ומוצר. אפשר לדעת איזה מותג נמכר יותר מהאחר, איזה דגמים ועוד. ככל שיש לנו יותר נתונים כך קל יותר לעשות אופטימיזציה ולשפר את התוצאות מפרסום לפרסום.
       
הוסף תגובה

רוצים להתחיל לפרסם בגוגל?
אחד מאיתנו ישמח לעזור לך!