ארגון נכון של קבוצות מודעות בגוגל
קבוצת מודעות היא שיטה למיקוד מודעות סביב נושא אחד, כל המודעות בקבוצה ממוקדות לפי אותן מילות מפתח ומקדמות מוצר או עמוד ספציפי. לדוגמא, בעל חנות רהיטים רוצה לקדם כורסאות עיסוי וכורסאות טלוויזיה צריך לפתוח קבוצת מודעות לכל סוג של כורסא, לכל קבוצה מילות מפתח שונות למיקוד ומספר מודעות המקדמות את המוצר מזוויות שונות. הפיצול לקבוצות מאפשר פרסום ממוקד ומבטיח את רלוונטיות המודעה לשאילתת החיפוש, ככל שהמודעות יותר ממוקדות כך הן יותר רלוונטיות וכפי שאתם יודעים ככל שהמודעה יותר רלוונטית כך עולים הסיכויים שלה להופיע בתוצאות החיפוש.
למה כדאי ליצור מספר קבוצות מודעות?
הפיצול לקבוצות מאפשר להגיע לקהל היעד הספציפי של כל מוצר וככל שהפרסום יותר מדויק כך גם מחירי הפרסום יורדים והחשיפה לעומת זאת - עולה.
בנוסף הפיצול לקבוצות מאפשר
מעקב וניתוח מעמיק של יותר של הפרסום, אפשר להבין איזה מודעות עובדות טוב יותר מאחרות לקידום כל מוצר ולקבל נתונים ברורים על פרסום של כל מוצר ומוצר. אפשר לדעת איזה מותג נמכר יותר מהאחר, איזה דגמים ועוד. ככל שיש לנו יותר נתונים כך קל יותר לעשות
אופטימיזציה ולשפר את התוצאות מפרסום לפרסום.