התחום שחיפשת מצריך בדיקה אישית
אחד מאיתנו ישמח לעזור ולבדוק עבורך את פוטנציאל הפרסום בגוגל לפי מונח החיפוש

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצה לשוחח?
פנה אלינו
מתחילים עכשיו לפרסם בגוגל!
השאר פרטים ואחד מאיתנו ישמח לתת לך ייעוץ

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצים ייעוץ? צריכים עוד הכוונה?
השאירו פרטים בטופס ואחד מאיתנו ישמח לעזור

כמה עולה לפרסם ביוטיוב?

בפרסום ב-YouTube כמו בפרסום בשאר אפשרויות הפרסום של גוגל משלמים רק על תוצאות. מה זה אומר תוצאה בפרסום ביוטיוב? זה יכו להיות קליק, חשיפה או צפייה. יוטיוב מציעים אפשרות לפרסום במודל ייחודי שנקרא True View - צפייה אמיתית, כלומר משלמים רק כאשר מישהו בחר לא לדלג על המודעה וצפה בה 30 שניות. מודל זה משתלם במיוחד כיוון שאינו מעיק על הצופה, הוא יכול לדלג על הפרסומת לאחר חמש שניות, אבל אם הוא הסתקרן והמשיך לצפות רק נשלם עליו. יש גם מקרים בהם הצופה המשיך לצפות במודעה אחרי חמש שניות נניח עד 10 שניות, גם אז לא מתבצע חיוב כיוון שהוא דילג על המודעה אבל המודעה עדין קיבלה חשיפה. בטח נתקלתם במודעות ביוטיוב אינספור פעמים, יוטיוב מציעים מגוון סוגים של מודעות ומודל התשלום משתנה בהתאם למודעה.

עלויות פרסום לפי סוג מודעה ביוטיוב:

  • מודעה שלא ניתן לדלג עליה: מודעה המתנגנת לפני סרטון שאי אפשר לדלג עליה, מודל התשלום הוא CPM - תשלום על כל 1,000 חשיפות למודעה.
  • מודעת באמפר: פרסומת קצרה, לא יותר מ-5 שניות שאי אפשר לדלג עליה, גם כאן מודל התשלום הוא CPM - תשלום פר אלף חשיפות.
  • מודעה שניתן לדלג עליה: מודעה שניתן לדלג עליה לאחר 5 שניות, מודל התשלום הוא True View כפי שהוסבר קודם, משלמים רק כאשר מישהו צופה במודעה עד 30 שניות.
  • באנרים ותמונות: רצועות באנר על סרטונים או באנרים לצד סרטונים, מודל התשלום יכול להיות גם PPC תשלום פר קליק או CPM תלוי במטרת הפרסום.
  • מודעות בתוצאות החיפוש: כמו פרסום ברשת החיפוש של גוגל, כך אפשר גם לפרסם בתוצאות החיפוש של יוטיוב. מודל התשלום במודעות תגלית הוא PPC.
המחיר לפרסום הוא נתון משתנה מעסק לעסק בהתאם לתחרות, גובה ביד, איכות, מיקום ועוד. רוצים לדעת כמה יעלה לפרסם את העסק שלכם ב-YouTube? השאירו לנו פרטים או חייגו 8442*☎️ ונשמח לעזור!
 
הוסף תגובה

רוצים להתחיל לפרסם בגוגל?
אחד מאיתנו ישמח לעזור לך!