התחום שחיפשת מצריך בדיקה אישית
אחד מאיתנו ישמח לעזור ולבדוק עבורך את פוטנציאל הפרסום בגוגל לפי מונח החיפוש

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצה לשוחח?
פנה אלינו
מתחילים עכשיו לפרסם בגוגל!
השאר פרטים ואחד מאיתנו ישמח לתת לך ייעוץ

אני מאשר קבלת דיוור במייל

רוצים ייעוץ? צריכים עוד הכוונה?
השאירו פרטים בטופס ואחד מאיתנו ישמח לעזור

על פי המדיניות של גוגל אילו מילים ומשפטים אסור לכתוב במודעה?

גוגל רוצה להנגיש את המידע הרלוונטי והברור ביותר עבור המשתמש, מידע לא ברור, פוגעני ולא מקצועי לא יפורסם. חווית המשתמש היא אולי הדבר הכי חשוב עבור גוגל, לכן היא שומרת על סטנדרטים גבוהים מאוד כשזה מגיע לפרסום. בתור מפרסמים בגוגל, על מנת למנוע פסילת מודעות חשוב שנבין בדיוק מה מותר ומה אסור.

מה אסור לכתוב במודעה?

  • מילים פוגעניות - כנראה שזה מובן מאליו אבל חשוב עדיין לציין שגוגל לא תאשר מודעה עם מילים גסות, מכל סוג. מילים אלו עלולות לפגוע ברגשות המשתמש ובכך לפגוע בחווית השימוש, בד בבד שאינן משתלבות עם החזון של גוגל.
  • מילים גזעניות - גם כאן כמובן שגוגל לא תאשר מודעה עם תוכן גזעני מכל סוג שהוא, כל תוכן שלילי המופנה נגד אוכלוסיה או מיעוט מסוים לא יפורסם בגוגל ונחשב כהפרה ישירה של המדיניות של גוגל ועלול להוביל להשעיית חשבון.
  • מספר טלפון -  אסור לציין במודעה מספר טלפון או טקסט כמו "חייגו עכשיו 05-8442-8442" כדי להוסיף מספר טלפון, אפשר להשתמש בתוסף שיחות. שימו לב שכן אפשר להוסיף מספר טלפון בתיאור עמוד לכן אתם כן יכולים להיתקל במספר טלפון בתיאור תוצאות חיפוש, אבל אף פעם לא במודעה.
  • סמלים וסימנים לא קשורים - גוגל שומרת על פאסון ועל סגנון נקי וברור של עיצוב ותוכן, שילוב סמלים או סימני פיסוק לא רלוונטים או גימיקים יוביל לפסילת המודעה. דוגמאות לשילוב סימנים שגוי: 0פל קפה, ס.פ.ל ק.פ.ה, @שלום, מבצע מטורף!!!!, **המבצע חל רק על**. השימוש בסימני פיסוק וסמלים צריך להיות הגיוני ורהוט, כל שימוש לא סטנדרטי פרט לסימן מסחרי החוזר על עצמו בכל פרסום יוביל לפסילת המודעה.
  • חזרה על תכנים - גוגל אוהבת תוכן פשוט ישר ולעניין, חזרה לא הגיונית וגימיקת על מילים או משפטים אסורה.  דוגמא קיצונית לחזרה גימיקית: "פרסום בגוגל, בואו לפרסם בגוגל כי פרסום בגוגל זה מדהים!"
  • אותויות גדולות - אם אתם מפרסמים באנגלית אסור להשתמש באותיות ראשיות ללא צורך, לדוגמא: PUBLISHING או PubLishInG.
הבנתם את הקטע? שורה תחתונה תהיו הגיוניים, גוגל לא דורשת דברים לא הגיוניים לכתיבת מודעה אלא סטנדרטים שכל הגיון בריא יכול להבין לבד. תהיו פשוטים, תהיו ברורים, תהיו מקצועיים.

על פי המדיניות של גוגל, על מה חשוב להקפיד בכתיבת מודעה?

  • דקדוק ושפה רהוטה - הקפידו על טקסט רהוט, בלי שגיאות כתיב, עם קונטקסט ברור ובלי ג'יבריש. טקסטים לא טובים לדוגמא: כאן משתלמים מחירים, כאן יש מחרים משלתמים, מבצע אעאהעאה!!
  • איכות התמונה - בפרסום מודעת תמונה, שימו לב לתמונה עם איכות ברורה, במימדי שטח הפרסום, בלי הבהובים וגימיקים להסחת דעת.
  • איכות הסרטון - בפרסום וידאו שימרו על איכות טובה, במימדים הנכונים, בלי יותר מדי טקסט או טקסט לא ברור, עם איכות אודיו טובה.
  • ציון פרטי העסק - חשוב לציין את שם המוצר או נותן השירות, מודעות לא מזוהות יפסלו.

חשוב לציין:

אסור להשתמש בשדות במודעה לא לשם המטרה המיועדת, לדוגמא הוספת טקסט בשורת הכתובת URL המופיעה בירוק מתחת לכותרת.
בקיצור, גוגל לא אוהבת כשמציקים לגולשים, שמרו על פאסון, ישירות ומקצועיות והכל יהיה מצוין!
   
הוסף תגובה

רוצים להתחיל לפרסם בגוגל?
אחד מאיתנו ישמח לעזור לך!